کد خبر : 53276
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 16:51
-

جابری:لیگ دسته اول بدون هیچ تاخیری از ۱۶ آذرماه آغاز می شود

جابری:لیگ دسته اول بدون هیچ تاخیری از ۱۶ آذرماه آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری گفت: هفته اول مسابقات دسته اول فوتسال کشو در فصل مسابقاتی ۹۴-۹۵ در دو گروه یک و دو بدون هیچ تاخیری از روز دوشنبه ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد. وی افزود: هر تیم باید در مهلت قانونی مدارک خواسته شده را تحویل سازمان لیگ فوتسال دهد در غیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری گفت: هفته اول مسابقات دسته اول فوتسال کشو در فصل مسابقاتی ۹۴-۹۵ در دو گروه یک و دو بدون هیچ تاخیری از روز دوشنبه ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر تیم باید در مهلت قانونی مدارک خواسته شده را تحویل سازمان لیگ فوتسال دهد در غیر اینصورت به منزله انصراف از مسابقات تلقی شده و به یک رده پایین تر در فصل مسابقاتی بعدی سقوط خواهند کرد. البته پرونده جهت تصمیمات دقیق تر هم به کمیته انضباطی ارسال می شود تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

دبیر سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد: باشگاه هایی که تا کنون نسبت به حق شرکت و حق عضویت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان و همچنین تحویل مدارک اقدامات لازم را انجام نداده است صرفا تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۴ آذرماه مهلت دارد تا نسبت به تکمیل موارد درخواستی اقدام کنند در غیر اینصورت در روز یکشنبه ۱۵ آذرماه از جدول مسابقاتی حذف خواهند شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی چهارشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۴۸

فقط تیم کاشان….امسال با وجود این تیم تو لیگ یک واقعا بازیها دیدنیه.حسین افضلی بزرگ مرد فوتسال ایران..

نام ... پنجشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

سلام…من خودم بازیکن ایران جهانم…من ۶ ماهه دارم تمرین میکنم تا از این تیم برسم تیم ملی….ی ماهه تو سرما گرما و بی پولی دارم میام سره تمرینای این تیم برا پیشرفت…توروخدا سره اشتباهه ی نفر اینده منه جوون و امثال من و خراب نکنین و ی فرصت بدین….چون تو این موقع بازیا و کنسلیه این تیم فوتسالم برا همیشه تمومه….اقای جابری اقای افتخاری تورو ب این شبای عزیز اینده مارو کمک کنین خراب نشه…..