کد خبر : 53615
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 - 12:18
-

اصغری مقدم فاتح جنگ گلادیاتورها/رونمایی از بیعت مدیران مس و دبیری برای فتح جام

اصغری مقدم فاتح جنگ گلادیاتورها/رونمایی از بیعت مدیران مس و دبیری برای فتح جام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدار آغازین هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران از ساعت ۱۵ در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ تیم دبیری خاتمه یافت تا نماینده تبریز صدر جدول را از تاسیسات بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدار آغازین هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران از ساعت ۱۵ در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ تیم دبیری خاتمه یافت تا نماینده تبریز صدر جدول را از تاسیسات بگیرد.

دیدار دو تیم با گل زودهنگام شاگردان شمسایی آغاز شد. درحالی که هنوز ۵ دقیقه از شروع این بازی نگذشته بود، تیم تاسیسات با گل قدرت بهادری از میزبان خود پیش افتاد و با اینکه دبیری تلاش زیادی برای جبران این گل در نیمه نخست داشت اما تیم مهمان به خوبی از گل زده خود محافظت کرد تا بدین ترتیب نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تاسیسات دریایی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم اتفاق نیمه اول تکرار شد و تیم تاسیسات دریایی تهران روی یک حمله به گل دوم رسید. علی اصغر حسن زاده در دقیقه سوم زننده این گل بود تا یاران شمسایی در میان بهت و حیرت تماشاگران حاضر در سالن اختلاف را به دو گل افزایش دهند.

پس از این گل تیم دبیری تبریز که چیزی برای از دست دادن نداشت به حملات خود افزود و به فاصله ۲ دقیقه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این گل که توسط جواد اصغری مقدم بازیکن – مربی این تیم به ثمر رسید، سرآغاز بازگشت سرخ پوشان تبریز به این دیدار بود چراکه دبیری در ادامه به دو گل دیگر دست یافته و توانست این دیدار حساس را با برتری پشت سر بگذارد.

گل‌های دوم و سوم تیم دبیری را در این دیدار رشید قلی پور و جواد اصغری مقدم به ترتیب در دقایق ۱۵ و ۱۷ نیمه دوم به ثمر رسید.

بدین ترتیب جدال قهرمانان دو فصل گذشته لیگ برتر فوتسال در تبریز با برتری تیم دبیری به پایان رسید و این تیم همچنین توانست انتقام شکست سنگین دور رفت را از قهرمان آسیا و بهترین تیم قاره کهن در سال ۲۰۱۵ بگیرد.

حواشی بازی:

-استقبال شدید هواداران از این بازی باعث شد تا سه هزار نفر از نزدیک تماشاگر این بازی باشند و چیزی نزدیک به دوهزار نفر پشت درهای بسته سالن ماندند.

-سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز،حامد نجفی مدیرعامل مس سونگون آذربایجان،یونس باهنر و داود رستمی بازیکنان سابق تراکتور و نادر حنیفی بازیکن تبریزی مقاومت از نزدیک این بازی را تماشا می کردند.

najafi-dabiri2

-بازیکنان دبیری با پیراهن هایی که تصویر بهروز جعفری روی آن نقش بسته بود در مراسم پیش از بازی حاضر شدند.”ما منتظرتیم” زیر این عکس نقش بسته بود.

-بنرهایی برای تبریک به وحید شمسایی جهت کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا و همچنین به تاسیسات دریایی بابت بهترین تیم قاره کهن توسط باشگاه دبیری در سالن نصب شده بود.

-پیش از شروع بازی از وحید شمسایی بهترین بازیکن آسیا با اهدای تابلو فرشی توسط مسئولین باشگاه دبیری تبریز تقدیر بعمل آمد.

-وحید شمسایی بارها توسط تماشاگران تبریزی تشویق شد که وی نیز به این تشویق ها جواب داد.

-هنگام گرم کردن شمسایی با لباس شخصی تماشاگر گرم کردن شاگردانش بود ولی هنگام حضور در زمین با لباس تیم وارد زمین شد و روی نیمکت نشست.

-در حالی که شمسایی روی نیمکت بود مجید رئیسی بعنوان کاپیتان تیم در مراسم شروع بازی شرکت کرد.

-ناظر بازی در اواسط بازی مشغول فیلم برداری از تماشاگران و بازی با دوربین موبایل خود بود.

-تعدادی از هواداران با تشویق تونی الویرا و نوشته هایی در دست با مضمون “ما همه تونی هستیم” حمایت خود را از سرمربی تیم تراکتور اعلام کردند.

photo_2015-12-04_15-42-26

-فرهاد فخیم در صحنه ای لایی زیبایی از اصغر حسن زاده بازیکن ملی پوش تاسیسات انداخت که همین حرکت وی باعث شد جو سالن عوض شود و هواداران بشدت فرهاد فخیم را تشویق کنند.

در صحنه ای از بازی که کادر دو تیم به داوری اعتراض می کردند فرهاد فخیم به سمت حمید مشیری رفت و با شوخی کردن مشغول آرام کردن وی بود.

-آخر بازی حامد نجفی وقتی وارد سالن شد فرزین دبیری را در آغوش گرفت و باهم دیگر سمت هواداران رفتند.

nakafi-dabiri

-بعد از پایان بازی تماشاگران ایستاده برای دقایقی طولانی تیم دبیری را بخاطر بردن قهرمان آسیا تشویق کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.