کد خبر : 58142
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394 - 20:14
دسته‌بندی نشده
-

شکست دوباره میزبان جام ملت‌ها در آلماتی

شکست دوباره میزبان جام ملت‌ها در آلماتی
تیم ملی فوتسال ازبکستان که برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی قزاقستان به آلماتی سفر کرده بود، در دیدار دوم نیز نتیجه را به حریف اروپایی خود واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ازبکستان که برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی قزاقستان به آلماتی سفر کرده بود، در دیدار دوم نیز نتیجه را به حریف اروپایی خود واگذار کرد. ازبک‌ها که میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ هستند، در دومین دیدار خود مقابل قدرت نوظهور اروپا، با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شدند. دلشاد ایرسالیف زننده تک گل ازبکستان در این دیدار بود. ازبکستان دیدار نخست را نیز با همین نتیجه واگذار کرده بود.

در دیگر دیدار دوستانه دیشب، لبنان و مجارستان برای دومین بار به مصاف هم رفتند که در پایان لبنان با نتیجه ۴ بر ۲ معلوب میزبان خود شد. این دیدار به میزبانی دونائیوروش مجارستان برگزار می‌شد. خیرالدین در دقیقه ۱۱ و سگی سابولچ (گل‌بخودی) در دقیقه ۳۲ برای لبنان گل‌زنی کردند. گل‌های میزبان نیر توسط دروت زولتان ۸، یال ایشتوان ۱۴، هانریش آکوش ۲۸ و ترنچنی یانوش در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید. مجارستان در دیدار نخست نیز ۴ بر ۱ به برتری دست پیدا کرده بود. این آخرین دیدار مجارستان پیش از آغاز جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ بود.

همچنین در یک دیدار دوستانه در منطقه اروپا، سوئد ۵ بر ۲ دانمارک را مغلوب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.