کد خبر : 64166
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 15:10
-

نجاریان: اگر فرصت ۵ بازی قبل از جام جهانی نباشد، لیگ را از مهر شروع می کنیم

نجاریان: اگر فرصت ۵ بازی قبل از جام جهانی نباشد، لیگ را از مهر شروع می کنیم

سعید نجاریان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره جلسه دیروز هیات رئیسه و تصویب تاریخ شروع لیگ برای ششم یا یازدهم مرداد ماه، توضیح داد: هنوز این تاریخ ها نیز قطعی نیستند. با این حال ما باید تیم ملی را در اولویت قرار دهیم چون مسابقات جام جهانی از حساسیت بالایی

سعید نجاریان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره جلسه دیروز هیات رئیسه و تصویب تاریخ شروع لیگ برای ششم یا یازدهم مرداد ماه، توضیح داد: هنوز این تاریخ ها نیز قطعی نیستند. با این حال ما باید تیم ملی را در اولویت قرار دهیم چون مسابقات جام جهانی از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بر اساس برنامه پیشنهادی هیات رئیسه، در صورتی که برزیل در تاریخ هفتم مرداد به ایران بیاید، لیگ را یازدهم شروع می کنیم و اگر نیاید، ششم آغاز لیگ خواهد بود.با این حال امکان دارد برزیل در تاریخ دیگری به ایران بیاید و تمام این برنامه ریزی ها دوباره از نو انجام شود.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ عنوان کرد: در صورتی که برزیل در تاریخ مقرر به ایران بیاید، تنها سه هفته برای لیگ قبل از جام جهانی می ماند و ما زیر بار برگزاری سه بازی نمی رویم.حداقل باید زمان برگزاری پنج بازی قبل از جام جهانی زمان داشته باشیم تا لیگ را شروع کنیم. در غیر اینصورت لیگ را از مهر ماه استارت می زنیم.

نجاریان همچنین به fut5al گفت: برنامه ای که دیروز نوشتیم تنها به نفع تیم ملی بود. ما فقط تیم ملی را در نظر گرفتیم و باشگاه ها قطعا ضرر خواهند کرد. با این حال تا ۱۰ روز آینده و بعد از جواب برزیلی ها همه چیز مشخص می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.