کد خبر : 66878
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 - 12:37
-

بازیکنان ایرانی السد راهی قطر شدند

بازیکنان ایرانی السد راهی قطر شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از توافق رضا کردی سرمربی ایرانی باشگاه السد قطر با دو بازیکن ایرانی باشگاههای کاشی نیلوی اصفهان و تاسیسات دریایی تهران، ابراهیم حسینی و علی ابراهیمی امروز عازم دوحه شدند تا در تمرینات السد حاضر شوند. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی قطری‌ها، علی ابراهیمی از فرودگاه مشهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از توافق رضا کردی سرمربی ایرانی باشگاه السد قطر با دو بازیکن ایرانی باشگاههای کاشی نیلوی اصفهان و تاسیسات دریایی تهران، ابراهیم حسینی و علی ابراهیمی امروز عازم دوحه شدند تا در تمرینات السد حاضر شوند.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی قطری‌ها، علی ابراهیمی از فرودگاه مشهد و ابراهیم حسینی از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران راهی دوحه شدند تا از روز شنبه رسما با السدی‌ها برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا استارت بزنند.

اما محسن گودرزی مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته سن‌ایچ ساوه نیز آخرین گزینه مورد نظر رضا کردی بوده که وی نیز امروز به منظور حضور در کادر فنی السد به همراه ابراهیم حسینی راهی قطر شد.

گفتنی است باشگاه السد قطر نایب قهرمانی اولین دوره فوتسال جام باشگاههای آسیا را با حضور ظهیر کامیاب به عنوان تنها بازیکن ایرانی خود در کارنامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.