کد خبر : 72446
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 15:54
-

فراخوان جذب خبرنگار برای فوتسال بانوان

فراخوان جذب خبرنگار برای فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر بانوان از اواخر شهریور سال جاری آغاز می شود و چهارده تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پایگاه خبری فوتسال نیز در جهت حمایت از فوتسال بانوان و پوشش گسترده اخبار لیگ، در نظر دارد خبرنگار جذب کند. تیم های شرکت کننده در مسابقات: تیم های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر بانوان از اواخر شهریور سال جاری آغاز می شود و چهارده تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
پایگاه خبری فوتسال نیز در جهت حمایت از فوتسال بانوان و پوشش گسترده اخبار لیگ، در نظر دارد خبرنگار جذب کند.
تیم های شرکت کننده در مسابقات:
تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری رشت، شهرداری دزفول، مهدیه تبریز، شقایق سرخ مبارکه اصفهان، آراد کرمان، ملی حفاری ایران، پالایش نفت آبادان، دکتر جمشیدی راد تبریز، احرار رشت، شهرداری البرز زنجان، بازرگانی امیر نوشهر، ابر سنگ سارینا بابل و سرخ پوشان تهران
اولویت با خبرنگارانی است که استان محل سکونتشان در لیگ برتر فوتسال بانوان دارای تیم باشد.

پایگاه خبری فوتسال همچنین برای پوشش اخبار تیم ملی فوتسال بانوان آماده همکاری با علاقه مندان خبرنگاری در حوزه تیم ملی است.لازم به ذکر است محدودیتی برای خبرنگار حوزه تیم ملی به لحاظ محل سکونت وجود ندارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره همراه ۰۹۳۶۹۷۹۱۷۰۹ تماس حاصل نمایید و یا به آدرس aliahadi100@yahoo.com ایمیل ارسال کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.