کد خبر : 72453
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 18:40
-

لایحه کمک مالی به تیم فوتسال مقاومت البرز تصویب نشد

لایحه کمک مالی به تیم فوتسال مقاومت البرز تصویب نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو شورای شهر کرج از عدم تصویب لایحه کمک ۱۶۰ میلیون تومانی به تیم فوتسال مقاومت البرز خبر داد. بهنام محمودی با اشاره به ارسال لایحه کمک مالی تیم فوتسال باشگاه مقاومت البرز به شهرداری کرج، اظهار کرد: تیم فوتسال مقاومت تنها تیم استانی در لیگ برتر است که از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو شورای شهر کرج از عدم تصویب لایحه کمک ۱۶۰ میلیون تومانی به تیم فوتسال مقاومت البرز خبر داد.

بهنام محمودی با اشاره به ارسال لایحه کمک مالی تیم فوتسال باشگاه مقاومت البرز به شهرداری کرج، اظهار کرد: تیم فوتسال مقاومت تنها تیم استانی در لیگ برتر است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار لایحه ارسالی ۱۶۰ میلیون تومان بوده و در کمیسیون فرهنگی با مخالفت همراه شد، گفت: سال گذشته اعتبار لایحه کمک مالی به باشگاه مقاومت ۵۰ میلیون بوده است.

محمودی تاکید کرد: اعضای شورا موافقت با لایحه مذکور را منوط به افزایش ۲۰ درصدی اعتبار سال گذشته اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر با کمک مالی ۶۰ میلیون تومانی به باشگاه مقاومت البرز موافقت کردند، گفت: لایحه کمک مالی ۱۶۰ میلیون تومانی باشگاه مقاومت البرز در صحن علنی شورای شهر با مخالفت همراه و تصویب نشد.

عضو شورای شهر کرج گفت: بودجه یک میلیارد تومانی برای تیم هایی که به نام شورای شهر و شهرداری کرج در مسابقات قهرمانی و لیگ کشور شرکت می کنند در نظر گرفته شده که مقرر شد آیین نامه اجرایی این موضوع به شورای شهر ارسال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.