کد خبر : 76314
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1395 - 23:58
-

جوابیه فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادها از ترابیان

جوابیه فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادها از ترابیان
جوابیه فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادها از عباس ترابیان را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته گزارشی درباره اعزام عباس ترابیان به همراه تیم ملی به جام جهانی در پایگاه خبری فوتسال منتشر شد. جوابیه فدراسیون فوتبال درباره این گزارش را در ادامه بخوانید.
امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: ما از پایگاه خبری فوتسال که سایت تخصصی فوتسال است انتظار داریم در مقطع کنونی و در آستانه بازی مهم ایران با برزیل از تیم ملی حمایت کند. افرادی مثل حسین شمس و وحید شمسایی که شناسنامه فوتسال هستند از تیم ملی حمایت می کنند و پایگاه خبری این صحبت ها را باید بیشتر انعکاس دهد و مطالب ناامید کننده را منتشر نکند.
وی درباره حضور ترابیان به عنوان مدیررسانه و مترجم ناظم الشریعه در کلمبیا توضیح داد: آقای مومنی مدیررسانه تیم ملی به دلیل شرکت در کارگاهی که خارج از مدئین بود، در کنار تیم حضور نداشت و بنده از آقای ترابیان خواهش کردم در این دو روز، مدیررسانه تیم ملی را هم بپذیرند. در حالی که او به عنوان سرپرست کاروان اعزامی با تیم ملی به کلمبیا سفر کرده است. در حقیقت ترابیان در این سفر همه کاره است و جایگاهش فراتر از وظیفه رسانه ای است.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: سابقه اعضای هیات مدیره پایگاه خبری فوتسال بیشتر از پنجاه سال است اما انتظارمان چیزی نیست که در مطلب منتشر شده نوشته می شود. معتقدم اگر صحبتی و انتقادی هست، باید بعد از بازی ها مطرح شود.
حسینی درباره بخش دیگری از این گزارش که به پرداخت پاداش ها اشاره شده بود، توضیح داد: همانطور که آقای تاج در مراسم بدرقه تیم ملی به وعده اش عمل و مطالبات ملی پوشان را پرداخت کرد، اگر پاداش پیروزی مراکش هم برابر پاداش تیم ملی فوتبال نباشد، قطعا این پاداش ها گم نخواهد شد و بعد از بازکشت به ایران پرداخت می شود.
وی درباره اختلافی که بین اعضای تیم ملی با ترابیان از سال های گذشته وجود دارد، گفت: اگر هم در گذشته اختلافی بوده است، الان دیگر کاری با آن ندارند.همه بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می کنند. اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد اما کسی جلوی بازیکنان را نگرفته است. اگر بخواهند خودشان مصاحبه می کنند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال همچنین اظهار کرد: اجازه دهید بازیکنان حرف دلشان را خودشان بگویند. شما وسیله ای برای حذف دل بازیکنان نباشید! آن ها اگر حرفه ای هستند بیایند و مشکلاتشان را به فدراسیون بگویند.
حسینی در پایان به fut5al گفت: ترابیان بنیانگذار فوتسال در ایران است و به عنوان رئیس کمیته فنی به جام جهانی رفته است. کمیته فنی به هیچ وجه از بین نرفته و حتی جلسه آن قبل از جام جهانی با حضور ترابیان، رعدی، ناظم الشریعه و صانعی برگزار شد!
پایگاه خبری فوتسال با وجود حرف های خلاف واقع بسیار در جوابیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال، تا پایان مسابقات جام جهانی از انتشار توضیحات لازم خودداری می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۲۲

حالا که مرجع رسمی فدراسیون اطلاعیه صادر میکنه و مطالب گفته شده توسط نگارنده را تکذیب میکنه دیگه چه اصراری دارید که بگید مطالب غیر واقع
مگر اینکه با آقای ترابیان خصومت شخصی داشته باشید ویا از کسی یا کسانی خط میگیرید
در هر صورت بازنده اصلی شمایید

نام چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۳۰

راستی یادم رفت بگم : اینکه میگن بچه ها باآقای ترابیان اختلاف دارن یه چیز کاملا بیهوده است فقط بخاطر نظم و انظباطی که آقای ترابیان برقرار کرده یه تعدادی ناراحتن اونم دلیلش اینه که تو دو سال گذشته و زمان آقای افتخاری تیم ملی خیلی بی دروپیکر بوده بعضیا بد عادت شدن

ساوه چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۳۷

پایگاه خبری دشمنی داره با ترابیان.امثال ترابیان هستن که فوتسال ما تو دنیا شناخته شده

نام ... چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

اقای حسینی بی خیال . شما فقط برای عکس گرفتن و مطرح شدن به فوتسال نگاه میکنید آخر تو کجایی فوتسال هستید که می گویی ترابیان بنیانگزار فوتسال هست برو برادر من الکی جو نده امیدوارم فوتسال برای خودش روابط عمومی تشکیل بدهد تا با تعصب پیگیر امور فوتسال باشد