کد خبر : 81413
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - 12:30
-

شمسایی:حضور در جایگاه پنجم برای ما سخت و غریب است/ هنوز بازیکنان ما جفت و جور نشده اند/درگیری نظری و صمیمی پسندیده نبود

شمسایی:حضور در جایگاه پنجم برای ما سخت و غریب است/ هنوز بازیکنان ما جفت و جور نشده اند/درگیری نظری و صمیمی پسندیده نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره شکست تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل مس سونگون در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال و دورشدن این تیم از صدر جدول، گفت: تیم مس در این بازی از ما بهتر و سنجیده‌تر بازی کرد و لایه های دفاعی را خوب بسته بود. با توجه به نوع دفاع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره شکست تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل مس سونگون در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال و دورشدن این تیم از صدر جدول، گفت: تیم مس در این بازی از ما بهتر و سنجیده‌تر بازی کرد و لایه های دفاعی را خوب بسته بود. با توجه به نوع دفاع مس، پیروزی حق آنها بود.

وی افزود: بازیکنان ما نصف توان واقعی خودشان را هم نشان ندادند. البته آن مسابقه روز ما نبود و توپ‌هایمان هم به گل تبدیل نشد.

مربی تیم تاسیسات درباره سقوط این تیم در جدول رده بندی به رده پنجم، گفت: حضور در این جایگاه برای ما سخت و غریب است ولی فوتبال و فوتسال همین است. بزرگترین مربیان دنیا مثل خوزه مورینیو هم تلخی آنرا می‌چشند. باید به آینده چشم دوخت و امتیازات از دست رفته را جبران کرد.

شمسایی با بیان اینکه تاسیسات سه بازی دشوار و سخت در پیش دارد، درباره علت ناکامی‌های این تیم در این فصل، گفت: ما حسین طیبی را از دست داده ایم و تیممان هم جوانتر شده است. به نظرم هنوز بازیکنان ما جفت و جور نشده‌اند. امروز جلسه‌ای داریم تا ببینیم باید برای خروج از این وضعیت چه کار کنیم.

وی همچنین در خصوص درگیری مصطفی نظری و علیرضا صمیمی دروازه‌بان‌های تاسیسات و مس در این مسابقه، گفت: من اینرا شنیدم و قطعا کار پسندیده‌ای نبود. بعد از بازی هم گفتم که وقتی یک تیم بازی را می‌بازد نباید اخلاق را ببازد. این مربوط به هر دو تیم است. نیمکت هر دو تیم در این مسابقه شلوغ و پر سر و صدا بود. متاسفانه با یک اشتباه از سوی بازیکنان ما، در حالی که تیممان در حمله بود بازی چند دقیقه متوقف شد. شرایط باید طوری باشد که یک نفر روی نیمکت صحبت کند و بقیه احترام بگذارند.

مربی تیم تاسیسات در پایان گفت: من به تیم مس کاری ندارم ولی کار ما ایراد داشت و نباید آن اتفاقات رخ می‌داد. با آن اتفاقات، بازی چند دقیقه متوقف شد که این در نهایت به ضرر ما تمام شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.