کد خبر : 82184
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 12:06
-

شکست تلخ شمس مقابل رعدی/ تشویق جالب سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی/ بازار داغ عکس سلفی

شکست تلخ شمس مقابل رعدی/ تشویق جالب سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی/ بازار داغ عکس سلفی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار  تیم‌های شهروند ساری و دانشگاه‌آزاد تهران در دهمین هفته از لیگ برتر با برتری میزبان خاتمه یافت. گزارش و حواشی این دیدار پرگل را در ادامه مشاهده کنید. یکشنبه ۲۳/ ۸/ ۱۳۹۵ ، سالن سیدرسول حسینی ساری داوران: علیرضا عبدالغنی- محمدعلی ترحمی- سیدسجاد فتحی- مسعود شفیعی اخطار: گایو (دانشگاه‌آزاد تهران) گلزنان:محمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار  تیم‌های شهروند ساری و دانشگاه‌آزاد تهران در دهمین هفته از لیگ برتر با برتری میزبان خاتمه یافت. گزارش و حواشی این دیدار پرگل را در ادامه مشاهده کنید.

یکشنبه ۲۳/ ۸/ ۱۳۹۵ ، سالن سیدرسول حسینی ساری

داوران: علیرضا عبدالغنی- محمدعلی ترحمی- سیدسجاد فتحی- مسعود شفیعی

اخطار: گایو (دانشگاه‌آزاد تهران)

گلزنان:محمد طاهری( ۳ٰ ، ۲۵ٰ )- حمیدرضا ره‌انجام( ۲۳ٰ ، ۲۵ٰ ، ۲۹ٰ )- مرتضی عظیمایی( ۲۸ٰ ، ۲۹ٰ ، ۳۰ٰ ) برای شهروند ساری- گایو( ۱۲ٰ ، ۱۹ٰ ، ۲۰ٰ )- محسن کشانی( ۱۵ٰ )- هادی بافنده ( ۲۴ٰ )- امیرحسین رئیسی( ۳۹ٰ ) برای دانشگاه‌آزاد تهران.

ترکیب شهروند: جواد منتظر-سینا پرکاس–علی کیایی-محمد طاهری-مرتضی عظیمایی-سعید بلباسی-حمیدرضا ره انجام-محمدرضا نرمان پور-مهدی قلی زاده-امیرحسین کلبادی‌نژاد.

ترکیب دانشگاه‌آزاد:مرتضی ابراهیمی-گایو-محسن کشانی-هادی بافنده-حمید سالاری-امیرحسین رئیسی-علی محمودی-علی اصلانی-مهدی زاهدی-دانیال گیویلی-ابراهیم حسینی.

گزارش مسابقه:

بازی جذاب و تماشایی شهروند ساری و دانشگاه‌آزاد تهران که با ۱۴ گل همراه بود، در پایان به سود میزبان خاتمه یافت. این دیدار با برتری نسبی شهروندی‌ها آغاز شد و این تیم خیلی زود با گل محمد طاهری از حریف پیش افتاد اما رفته رفته تیم دانشگاه‌آزاد بازی را در دست گرفت و با درخشش گایو، بازیکن خارجی خود علاوه بر جبران گل‌ خورده، ۳ گل دیگر هم به ثمر رساندند تا در میان تعجب و سکوت تماشاگران حاضر در سالن، نیمه اول را تیم میهمان ۴ بر یک پیروز شود.

اما در نیمه دوم شاگردان رعدی که از تشویق شدید هوادارانشان بهره می‌بردند، توانستند در عرض ۹ دقیقه، ۷ گل را وارد دروازه شاگردان شمس کنند. پس از گل هشتم میزبان، دانشگاه‌آزاد که چیزی برای از دست دادن نداشت روی به تاکتیک پاورپلی آورد اما این تاکتیک هم موثر واقع نشد تا در تقابل جالب علی رعدی و حسین شمس، رعدی پیروز شود. در این دیدار علاوه بر ۱۴ گلی که به ثمر رسید، چندین توپ نیز به تیرک دروازه‌های دو تیم برخورد کرد تا شاهد یکی از جذاب‌ترین و پرگل ترین دیدارهای فصل جاری باشیم.

حواشی مسابقه:

-پیش از شروع بازی، نیمکت‌نشینان دو تیم خوش و بش بسیار گرمی با یکدیگر داشتند. ضمن اینکه تماشاگران شهروند، حسین شمس را مورد تشویق قرار دادند که وی نیز با پرتاب شاخه‌ای گل از تماشاگران تقدیر کرد.

15

-این دیدار بصورت زنده از سیمای استان مازندران پخش شد.

-بازی با ۵ دقیقه تاخیر و در ساعت ۱۸:۰۵ آغاز شد.

-در حدود ۴ هزار نفر از این مسابقه دیدن کردند.

-پس از دریافت گل سوم میزبان، لیدر معروف ساروی با صدایی بلند از بازیکنان شهروند درخواست کرد تا جدی‌تر بازی کنند و در این دیدار پیروز شوند. فریادهای وی با تشویق تماشاگران همراه شد.

-سیدپیمان حسینی، سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سالن حضور داشت. وی در بین دو نیمه به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت. وی در پایان مسابقه نیز به درخواست تماشاگران با آن‌ها عکس سلفی می‌گرفت.

31

-خوشحالی محمد طاهری پس از گل چهارم شهروند و فریادهای این بازیکن، جالب توجه بود.

8

-پس از گل چهارم شهروند، حسین شمس سرمربی دانشگاه‌آزاد به داخل زمین وارد شد و به داور بازی معترض شد. وی به داور بازی گفت که اگر اینگونه قضاوت کنید تیمم را بیرون می‌کشم!

45

-پس از پایان مسابقه چند تن از هواداران شهروند با حسین شمس و محمد طاهری عکس سلفی گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کمیل دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹

هر تیمی بیاد به قلعه عقاب ها باید تسلیم بشه