کد خبر : 86360
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 12:05
-

از گلایه تا غیبت کفاشیان در دوره توجیهی داوران فوتسال

از گلایه تا غیبت کفاشیان در دوره توجیهی داوران فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دوره توجیهی داوران فوتسال ایران در نیم فصل اول لیگ برتر با حضور ۵۰ داور در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد. در این کلاس که از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز گردیده بود در ابتدا فریدون اصفهانیان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع داوران فوتسال به صحبت پرداخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دوره توجیهی داوران فوتسال ایران در نیم فصل اول لیگ برتر با حضور ۵۰ داور در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

در این کلاس که از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز گردیده بود در ابتدا فریدون اصفهانیان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع داوران فوتسال به صحبت پرداخت و پس از پایان صحبت های اصفهانیان، داوران فوتسال گله مندی خود را نسبت به اینکه چرا کلاس توجیهی داوران فوتبال باید در کیش برگزار شود اما کلاس های فوتسال باید در هوای آلوده تهران برگزار شود، اعلان کردند.

آنها همچنین ناراحتی خود را به گوش رئیس دپارتمان داوری رساندند و او قول هایی داد که در کلاس های آینده حتما شرایط بهتری را برای داوران فوتسال فراهم کند و پس از دقایقی کوتاه به خاطر برنامه ریزی برای داوران فوتبال این کلاس ها را ترک نمود.

زهره هراتیان رئیس ایفمارک نیز دقایقی در هتل آکادمی حضور پیدا کرد. قرار بود کفاشیان در این کلاس توجیهی حضور پیدا کند که به دلیل مشغله کاری حضور پیدا نکرد.

پس از دو ساعت از شروع کلاس چند دقیقه ای به داوران فوتسال استراحت داده شد تا دقایقی بعد ادامه کلاس ها انجام گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.