کد خبر : 86358
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 11:44
-

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری: بازی نفس‌گیری با نفت آبادان داشتیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری: بازی نفس‌گیری با نفت آبادان داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی در خصوص پیروزی تیمش در داربی خوزستان، اظهار کرد:‌ واقعا حساسیت داربی بالا است و هم روی بازیکن و هم کادر فنی فشار است. او با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از این بازی، گفت: با همکاری خوب باشگاه و آقای نجفی، مدیرعامل باشگاه، تماشاگران اهوازی نیز به آبادان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی در خصوص پیروزی تیمش در داربی خوزستان، اظهار کرد:‌ واقعا حساسیت داربی بالا است و هم روی بازیکن و هم کادر فنی فشار است.

او با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از این بازی، گفت: با همکاری خوب باشگاه و آقای نجفی، مدیرعامل باشگاه، تماشاگران اهوازی نیز به آبادان آمدند. ضمن این که تماشاگران آبادانی هم در سالن بودند. واقعا بازی در حضور تماشاگران خیلی متفاوت است و جا دارد از حضور تماشاگران‌مان تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری بیان کرد: به هر حال بازی نفس‌گیری بود و خدا را شکر بازیکنانم توانستند بازی را به سود خود به پایان برسانند. این دیدار سخت و خوب بود و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش، عنوان کرد: ‌بازیکنانم عالی هستند و هر آن چه از آن‌ها در طول تمرینات خواسته بودم را در این دیدار اجرا کردند.

بابایی درباره این که با توجه به تساوی دانشگاه آزاد برابر سایپا فاصله تیمش با حریف مدعی تهرانی به پنج امتیاز رسیده است، توضیح داد: من وقتی متوجه شدم که این دیدار به تساوی رسیده است، بیش‌تر از این که از فاصله ایجاد شده خوشحال شوم، از این بابت خوشحال شدم که تیم های دیگری هم هستند که می‌توانند مدعی باشند و این نوید روزهای خوب برای فوتسال بانوان و لیگ‌مان است.

او هم‌چنین در خصوص دیدار آینده تیمش برابر دختران کویر کرمان، گفت: ‌بازی پر فشار و سختی خواهیم داشت. این تیم خیلی خوب بازی می‌کند و مطمئنا در تعطیلات نیم‌فصل نیز خیلی بهتر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.