کد خبر : 86365
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 12:11
-

سهرابی: داوران نمی توانند از جیب خود هزینه کنند

سهرابی: داوران نمی توانند از جیب خود هزینه کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سهرابی در حاشیه کلاس توجیهی داوری فوتسال اظهار داشت: باید به فوتسال اهمیت زیادی داده شود. با رایزنی هایی که توسط فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش انجام دادند، یک این اتفاق بزرگ رخ داد تا میزبانی جام جهان فوتسال انشاالله به ایران داده شود و بتوانیم از این مرحله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سهرابی در حاشیه کلاس توجیهی داوری فوتسال اظهار داشت: باید به فوتسال اهمیت زیادی داده شود. با رایزنی هایی که توسط فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش انجام دادند، یک این اتفاق بزرگ رخ داد تا میزبانی جام جهان فوتسال انشاالله به ایران داده شود و بتوانیم از این مرحله به خوبی گذر کنیم. با همت کفاشیان، افتخاری و تاج و هزینه هایی که صورت گرفت، قرار است در آینده دو ساختمان جدید برای فوتسال افتتاح شود و بتوانیم پایگاه فوتسال آسیا را به ایران بیاوریم. برنامه هایی هست که سازمان لیگ فوتسال مستقل و ثبت شود و با همتی که صورت گرفته سازمان لیگ فوتسال راه اندازی شود.

وی در خصوص اینکه داوران فوتسال از بابت دریافت مالی کمی ناراحت هستند، گفت: آنها حق دارند. داورها در فوتبال و فوتسال شرایط مالی شان باید یکی باشد. باید از هر لحاظ آنها تامین باشند چون آنها وقت می گذارند.پس باید از هر لحاظ در آمادگی به سر ببرند تا بتوانند با کیفیت فنی دانش خود را بالاتر ببرند.

او ادامه داد: داورها همیشه به دنبال پول نیستند. اگر محل اسکان و تغذیه و تمام امکانات را باید برای آنها در نظر بگیریم، خیالشان راحت است.  داورها نمی توانند از جیب خودشان هزینه کنند.

سهرابی در پایان در خصوص مبلغی که به داوران فوتسال پرداخت می شود گفت: آنها بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کنند و قبلا ۲۰۰ هزار تومان می گرفتند ولی با پیگیری هایی که توسط فریدون اصفهانیان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون صورت گرفته اگر بتوانیم از این رکود مالی گذر کنیم باید مبلغ قضاوت های آنها بیشتر کنیم. امیدوارم که بتوانیم برای هر بازی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به داوران بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.