کد خبر : 87207
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 - 11:03
-

گلایه مدیر باشگاه فوتسال مقاومت قرچک از مسئولان

گلایه مدیر باشگاه فوتسال مقاومت قرچک از مسئولان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوود علیزاده اظهار داشت: این تیم در حال حاضر در شرایط خوبی در جدول قرار دارد و با اختلاف ۴ امتیاز نسبت به حاجی منصف قائم‌شهر در صدر جدول قرار دارد. وی افزود: با وجود آمادگی خوبی که تیم دارد اما از نظر مالی وضعیت چندان مناسبی نداریم و متأسفانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوود علیزاده اظهار داشت: این تیم در حال حاضر در شرایط خوبی در جدول قرار دارد و با اختلاف ۴ امتیاز نسبت به حاجی منصف قائم‌شهر در صدر جدول قرار دارد.

وی افزود: با وجود آمادگی خوبی که تیم دارد اما از نظر مالی وضعیت چندان مناسبی نداریم و متأسفانه حمایتی از باشگاه نمی‌شود، در صورتی که اکنون در لیگ دسته اول هستیم و تنها نماینده شهرستان به شمار می‌رویم.

مدیر تیم فوتسال مقاومت قرچک در ادامه بیان کرد: تاکنون فقط اداره ورزش و جوانان از این باشگاه حمایت کرده است و انتظاری که از سایر مسئولان برای حمایت تیم وجود دارد برآورده نشده است که اگر کار به همین صورت پیش رود متأسفانه امکان دارد در روند پیشرفت تیم خلل جدی وارد شود.

علیزاده سپس عنوان کرد: تیم مقاومت تنها یک تیم فوتسال در رده بزرگسالان نیست بلکه ما در این باشگاه به صورت یک آکادمی در رده‌های مختلف سنی مشغول به استعدادیابی و پرورش آن‌ها هستیم ولی هنوز بعد از گذشت چهار سال از انتقال این باشگاه به قرچک هیچ کمکی به ما نشده است.

وی همچنین تصریح کرد: از هوادارانی که حامی همیشگی تیم فوتسال مقاومت بوده‌اند کمال تشکر را داریم و امیدواریم با حمایت‌های آن‌ها مسئولان، کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبمان دوباره نام قرچک را در لیگ برتر برای فصل آینده نشان دهیم.

لازم به ذکر است مقاومت در هفته هشتم و پایانی نیم فصل اول روز دوشنبه در دیداری بسیار مهّم به مصاف تیم رده دوم جدول حاجی منصف قائم‌شهر می‌رود.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

ای بابا لیگ یک که انقد مصاحبه نداره ، ماشالا انقد سربازه بالاشهری داری دیگه چرا دم از بی پولی میزنی

نام ... یکشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

باز این مصاحبه کرد