کد خبر : 89686
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 - 12:23
-

ناظم الشریعه:بعید می‌دانم لیگ فوتسال خرداد شروع شود/ موافق جام حذفی هستم

ناظم الشریعه:بعید می‌دانم لیگ فوتسال خرداد شروع شود/ موافق جام حذفی هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره درخواستش برای شروع لیگ برتر فوتسال در خرداد یا تیرماه سال آینده، گفت: من برنامه های سال آینده تیم ملی فوتسال را به هیات رئیسه دادم. با این حال بعید می دانم لیگ از خرداد شروع شود. وی افزود: سال آینده مسابقات داخل سالن آسیایی، گرندپریکس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره درخواستش برای شروع لیگ برتر فوتسال در خرداد یا تیرماه سال آینده، گفت: من برنامه های سال آینده تیم ملی فوتسال را به هیات رئیسه دادم. با این حال بعید می دانم لیگ از خرداد شروع شود.

وی افزود: سال آینده مسابقات داخل سالن آسیایی، گرندپریکس برزیل و جام ملتهای آسیا را پیش رو داریم. ضمن اینکه تیم ملی برزیل هم دعوتنامه فرستاده وخواهان بازی با تیم ملی ایران پیش از مسابقات گرندپریکس شده است. باید بر همین اساس لیگ سال بعد را برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص احتمال برگزاری مسابقات جام حذفی و شلوغ شدن تقویم فوتسال گفت: من موافق برگزاری جام حذفی هستم ولی باید دید از برگزاری جام حذفی چه می خواهیم. اگر قرار است جام حذفی برگزار شود، باید مسابقات جوری شود که در مراحل اول تیم های لیگ برتری نباشند.باید این مسابقات خوب برنامه ریزی شود.

ناظم الشریعه ادامه داد: معمولا هدف از برگزاری جام های حذفی چند هدف دنبال می شود مثل دیده شدن جوانهایی است که کمتر فرصت حضور در سطح اول مسابقات را دارند و تقابل تیم های لیگ برتری با تیم های رده پایین که منجر به رشد فوتسال می شود. ضمن اینکه باید برای قهرمان جام حذفی حضور در یک تورنمنت بین المللی دیگر را پیش بینی کنیم چون فقط قهرمان لیگ شانس حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در خصوص برنامه های پیش روی این تیم هم گفت: ۲۱ و ۲۲ اسفند تیم های ملی و امید ما در شیراز با عراق بازی می کند. ۱۶ و ۱۷ فروردین سال بعد تیم ملی بزرگسالان به کرواسی می رود و با این تیم دو دیدار برگزار خواهد کرد. سپس پنجم و ششم اردیبهشت هم تیم های ملی و امید به ازبکستان می روند تا به مصاف این تیم بروند. سپس امیدها به مسابقات آسیایی تایلند می روند و تیم بزرگسالان هم برای مسابقات داخل سالن آماده خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ستار پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱:۱۹

تو هم برو خدارا شکر کن مهدی جاوید و احمداسماعیل پور تو جام جهانی خوب بودند تو موندنی شدی وگرنه الان تو خیابونای ولایتت علاف میگشتی

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

زنده باد حفاری که همه جور استفاده و سواستفاده ای ازش کردی