کد خبر : 90219
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 0:32
-

فخیم: حرفه ای نیستم و دوست هم ندارم حرفه ای باشم!

فخیم: حرفه ای نیستم و دوست هم ندارم حرفه ای باشم!

فرهاد فخیم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی امروز تیمش برابر گیتی پسند گفت: خدا را شاکرم که موفق شدیم ۳ امتیاز این بازی حساس را از تیم مدعی گیتی پسند کسب کنیم. جا دارد تشکر ویژه ای از تماشاگران فهیم آذربایجانی داشته باشم که با حمایت بی درغیشان کمک کردند

فرهاد فخیم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی امروز تیمش برابر گیتی پسند گفت: خدا را شاکرم که موفق شدیم ۳ امتیاز این بازی حساس را از تیم مدعی گیتی پسند کسب کنیم. جا دارد تشکر ویژه ای از تماشاگران فهیم آذربایجانی داشته باشم که با حمایت بی درغیشان کمک کردند تا ۳ امتیاز را در خانه نگه داریم و روند پیروزی ۱۰۰ درصدی را در خانه ادامه دهیم. این برد را به آنها تقدیم می کنیم و همچنین تبریک به تیم خوب گیتی پسند که یک فوتبال زیبا ارایه کردند که مطمئن هستم در پایان فصل عنوان قهرمانی را کسب خواهند کرد.

وی در مورد بازی گفت: در این بازی استثنایی کار کردیم و واقعا بازیکنان دبیری سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود در مقابل گیتی صف آرایی کردند. از همین جا دست تک تک هم تیمی هایم را بخاطر غیرت شان می بوسم.

بازیکن دبیری در مورد شانس قهرمانی دبیری گفت: ما تا هفته آخر شانس قهرمانی را داریم و برای این مهم می جنگیم ولی تیم ما در حد ششم و هفتم جدول است که حضورمان در اینجای جدول نشان از مدیریت خوب خانواده دبیری است که به این خانواده هم تبریک می گویم و دستشان را می بوسم که با هزینه از جیب شخصی جوانان آذربایجان را تنها نگذاشتند.

فخیم در ادامه افزود: کادرفنی دبیری هم عملکرد فوق العاده ای داشت که بایت این برد به کادرفنی و بویژه دوست خوبم جواد اصغری مقدم تبریک می گویم و همچنین از آقای زارعی که در طول هفته با صحبتهایش مرا از لحاظ روحی و روانی آماده کرد تشکر می کنم.

فخیم از محمد کشاورز و اصغر حسن زاده بخاطر خشن و عصبی بودنش در طول بازی عذرخواهی کرد و این دو را بعنوان الگوی فنی و اخلاقی فوتسال معرفی نمود.

فخیم در مورد خودش نیز گفت: من بازیکن قهرمانی نیستم چون بازیکن قهرمانی باید حرفه ای زندگی کند و پول حرفه ای بگیرد که من حرفه ای نیستم و دوست ندارم هم حرفه ای باشم چون زندگی کردن و سفر به کربلا در ماه محرم که بین بازی های لیگ است را دوست دارم و از این نوع زندگی کردن لذت می برم و هیچ وقت دوست ندارم در تیمی که مدعی قهرمانی است بازی کنم.

وی در ادامه افزود: شاید این صحبت های من باعث ناراحتی خانواده دبیری شود ولی این نظر شخصی من است و در سه بازی باقی مانده تمام تلاشمان را می کنیم تا با امتیاز کامل لیگ را به اتمام برسانیم و در نهایت جایگاهی بین اولی تا چهارمی را کسب کنیم هرچند اعتقاد دارم گیتی قهرمان این فصل لیگ فوتسال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۰۳

به عنوان یک اصفهانی فوتسالی از فرهاد تشکر میکنم
چند ساله میشناسمش
همه چیز خود را بخصوص اخلاق و مرامش را مثل اکثر افراد گیتی پسند فدای پول نکرده و بعضی چیزها براش مهمتر از پول و مقام است

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۹

اقا فرهاد یکی از دو تا الگو را فکر کنم با کمی شیطنت معرفی کردی
چون خودت میدونی ایشان بیشتر اخلاق نما است تا الگوی اخلاق

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

ممنون از آقا فرهاد گل بهترین فوتسالیست ایران که به هر قیمتى فوتسال بازى نمیکنه

Hamed چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

سلطان فوتسال آزربایجان و ایران