کد خبر : 91166
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 11:01
-

توکلی:از تماشاگران ممنونم که از اول بازی از ما حمایت کردند/ صد در صد به قهرمانی امیدواریم

توکلی:از تماشاگران ممنونم که از اول بازی از ما حمایت کردند/ صد در صد به قهرمانی امیدواریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی بازیکن تیم حفاری خوزستان در خصوص بازی با گیتی پسند گفت:بازی خیلی خوبی بود. از لحاظ کیفی دو تیم بازی سطح بالایی را به نمایش گذاشتند.از نظر نتیجه هم بازی خوبی بود که ۴گل در خودش جا داده بود،خدارا شکر می کنم پیروز این بازی سخت ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی بازیکن تیم حفاری خوزستان در خصوص بازی با گیتی پسند گفت:بازی خیلی خوبی بود. از لحاظ کیفی دو تیم بازی سطح بالایی را به نمایش گذاشتند.از نظر نتیجه هم بازی خوبی بود که ۴گل در خودش جا داده بود،خدارا شکر می کنم پیروز این بازی سخت ما بودیم و توانستیم خودمان را همچنان در کورس برای مقام بهتر نگه داریم.
توکلی در مورد جو سالن تصریح کرد:یکی از روز های بیاد ماندنی در تاریخ خوزستان بود. دوست ندارم زیاد در مورد مسائل حاشیه ای حرف بزنم. فقط از تمام تماشاگرانی که از دقیقه یک تا پایان بازی ما را حمایت کردند تشکر می کنم.
توکلی درباره شانس قهرمانی حفاری گفت:ما صد در صد همچنان امیدواریم اگر قهرمانی را به دست بیاوریم بسیار بهتر ولی اگر هم نشد به کسب بهترین مقام برای تیم حفاری در پایان لیگ امیدواریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرهاد یکشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۱۲

آفرین بر بهترین بازیکن فوتسال ایران. تو مایه غرور و سربلندی حفاری هستی