کد خبر : 93198
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1396 - 12:30
-

اصغری مقدم: صحبت های سلیمانی خنده دار است/ کارت مربی گری نمی دهند که قانونش را بردارند/ او دوست دارد همه جا سرک بکشد!

اصغری مقدم: صحبت های سلیمانی خنده دار است/ کارت مربی گری نمی دهند که قانونش را بردارند/ او دوست دارد همه جا سرک بکشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم در واکنش به اظهارات کاظم سلیمانی درباره برداشتن قانون بازیکن-مربی در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: حرفی که او زده، خنده دار است. فکر می کنم سلیمانی بیشتر به دنبال درگیری و ایجاد تشنج در فوتسال است تا آرامش چون اسم ما در لیست قبل از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم در واکنش به اظهارات کاظم سلیمانی درباره برداشتن قانون بازیکن-مربی در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: حرفی که او زده، خنده دار است. فکر می کنم سلیمانی بیشتر به دنبال درگیری و ایجاد تشنج در فوتسال است تا آرامش چون اسم ما در لیست قبل از بازی به عنوان بازیکن ثبت شده و کارت بازیکنی برای ما صادر می‌شود. بنابراین اینکه بخواهند بازیکن-مربی را حذف کنند، خنده دار است.

وی افزود: سلیمانی به دنبال تلافی از باشگاه دبیری است چون به او گفته بودیم در حقمان اجحاف کرده است؛ در صورتی که این موضوع ربطی به او ندارد و من می دانم و باشگاه. من و شمسایی که همزمان مربی و بازیکن هستیم، در کمیته فوتسال به عنوان بازیکن شناخته می‌شویم و باشگاه دلش می خواهد مربیگری تیم را هم انجام دهیم. سلیمانی به قول خودش ۲۰ سال در فوتسال است اما به نظرم دو-سه سال بیشتر سابقه ندارد بنابراین شاید برایش گرفتن چنین تصمیماتی زود باشد. سلیمانی به ما که بیست سال در فوتسالیم می گوید از قانون خبر نداریم اما خودش که تازه وارد فوتسال شده باید قانون را بخواند.

مربی- بازیکن تیم دبیری تبریز درباره حضورش در این تیم برای این فصل آینده، عنوان کرد: به جز باشگاه دبیری از دو سه تیم دیگر پیشنهاد دارم و منتظر تصمیم گیری باشگاه برای فصل آینده هستم. باشگاه دبیری از نقض قانون توسط کمیته فوتسال بسیار ناراحت است و برای همین در تیم داری دچار شک و شبه شده است.

اصغری مقدم در ادامه تاکید کرد: انتقادهایی که دبیری مطرح کرده جواب ندارد. چرا آقایان به دنبال ایجاد تنش هستند و دوست دارند در هر تیمی سرک بکشند؟ باشگاه دبیری می‌تواند تیم ندهد. حداقل در این کار که صاحب اختیار است و دوست دارد تیم ندهد. اگر آنها دنبال کارها و برنامه‌های خودشان باشند، بهتر است. کارت اشتباهی صادر کرده اند و بازی ها به دلیل اشتباه آنها تکرار می شود. در یک سال اخیری که سلیمانی وارد فوتسال شده ببینید چه اشتباهاتی رخ داده است. یک بازیکن همزمان در دو تیم بازی می کند و آقایان هیچ پاسخی به اشتباهاتشان ندارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به به داداش

فوتسالی چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

شمسایی به اون بزرگی مونده معطل و بیکار چون هیچ تیمی هنوز فعالیتش رو شروع نکرده تو از کجا دو سه تا پیشنهاد داری؟؟،
چررا الکی جو میدی؟
پیشنهاد داشتی این همه تعریف و پشتیبانی نمیکردی از دبیری تا بمونن و تو رو بخوان