کد خبر : 93255
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 11:54
-

حسینی کنگانی:بر خود تکلیف می دانیم حضوری قدرتمندانه در فوتسال داشته باشیم/نگرانی شمسایی خوب و قشنگ است!/چیزی حاکی از نگرانی به من اعلام و ابلاغ نشده است

حسینی کنگانی:بر خود تکلیف می دانیم حضوری قدرتمندانه در فوتسال داشته باشیم/نگرانی شمسایی خوب و قشنگ است!/چیزی حاکی از نگرانی به من اعلام و ابلاغ نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجیدحسینی کنگانی درباره شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی و بلاتکلیفی این تیم گفت: ما داریم بحث را امیدوارانه دنبال می کنیم. امروز هم صحبتها و جلساتی خواهیم داشت. ما تنها نماینده تهران در لیگ برتر فوتسال هستیم و بر خود تکلیف می دانیم که نه تنها در لیگ حضور داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجیدحسینی کنگانی درباره شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی و بلاتکلیفی این تیم گفت: ما داریم بحث را امیدوارانه دنبال می کنیم. امروز هم صحبتها و جلساتی خواهیم داشت. ما تنها نماینده تهران در لیگ برتر فوتسال هستیم و بر خود تکلیف می دانیم که نه تنها در لیگ حضور داشته باشیم، بلکه به صورت قدرتمند در مسابقات حاضر شویم.

وی درباره اینکه گفته می شود بودجه تاسیسات نسبت به سال قبل نصف شده و این کار  را برای تاسیسات سخت می کند، یادآور شد: اینطور نیست. ما هم به خاطر اعتبار شرکت بزرگ تاسیسات و هم به عنوان تنها نماینده تهران در لیگ برتر فوتسال تدبیری می کنیم که آسیبی به تیم وارد نشود. در بحث بودجه هم بیشترین تلاش را داریم. تاسیسات علاوه بر فوتسال، در سایر ورزش ها هم فعال است. ممکن است در مباحث مالی روی بخش های دیگر تجدیدنظر کنیم ولی در فوتسال نه.

رئیس هیات مدیره باشگاه تاسیسات درباره انتقادات و ناراحتی وحید شمسایی سرمربی فصل گذشته این تیم نسبت به بلاتکلیفی تاسیسات و کل فوتسال، تصریح کرد: شمسایی برند و اعتبار فوتسال و ورزش کشور است. ما احساس می کنیم شمسایی هنوز هم می تواند برای باشگاه موثر باشد و تمایل به همکاری با او داریم. این انتقادات و ناراحتی های شمسایی هم به خاطر مسئولیت و علاقه مندی اش به فوتسال است.

کنگانی افزود: شمسایی حرفه ای فکر می کند و باید این نگرانی ها را هم داشته باشد. نگرانی های شمسایی برای ما خوب و قشنگ است!

رئیس هیات مدیره باشگاه تاسیسات در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا با وحید شمسایی جلسه ای داشته اید یا خیر، گفت: من مدتی تهران نبودم ولی مطمئنم ایشان با مدیرعامل باشگاه که خیلی هم زحمت می کشد، ارتباط داشته است. با این حال چیزی حاکی از نگرانی به من اعلام و ابلاغ نشده است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.