کد خبر : 93538
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 11:41
-

کفاشیان:باشگاه های فوتسال را به سمت حرفه ای گری می بریم

کفاشیان:باشگاه های فوتسال را به سمت حرفه ای گری می بریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال فوتبال در جلسه قرعه کشی لیگ برار فوتسال گفت: سال گذشته شهر مشهد را به عنوان میزبان مسابقات جام ملتهای آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) معرفی کردیم که با بازدید نمایندگان AFC این شهر به لحاظ امکانات تایید نشد. وی افزود: باید به سمت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال فوتبال در جلسه قرعه کشی لیگ برار فوتسال گفت: سال گذشته شهر مشهد را به عنوان میزبان مسابقات جام ملتهای آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) معرفی کردیم که با بازدید نمایندگان AFC این شهر به لحاظ امکانات تایید نشد.
وی افزود: باید به سمت حرفه ای گری برویم بنابراین در کمیته AFC مطرح خواهیم کرد تا این کمیته بازدیدی از باشگاه های فوتسال ایران داشته باشند.
سرمرست کمیته فوتسال گفت: در فوتسال خودمان را در سطح آسیا نمی بینیم و فراتر از قاره هستیم به همین علت باشگاه ها باید حرفه ای شوند.
کفاشیان در خصوص اساسنامه کمیته فوتسال گفت: تا حدود سه هفته دیگر اساسنامه فوتسال نهایی می شود. سپس اقدام به برگزاری مجمع می کنیم تا هییت رییسه جدید تعیین شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.