کد خبر : 93962
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 12:22
-

شمسایی: امسال پول را فراموش کردم!/ بازیکنان به حرمت من تمدید کردند

شمسایی: امسال پول را فراموش کردم!/ بازیکنان به حرمت من تمدید کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره تمدید قراردادش با تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با وجود نصف شدن بودجه این باشگاه، اظهار کرد: امسال وضعیت باشگاه با سه سال پیش بسیار فرق کرده است و بازیکنان هم در بستن قرارداد حرمت مرا نگه داشتند وگرنه مبلغ قراردادها اصلا جالب نبود. به هر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره تمدید قراردادش با تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با وجود نصف شدن بودجه این باشگاه، اظهار کرد: امسال وضعیت باشگاه با سه سال پیش بسیار فرق کرده است و بازیکنان هم در بستن قرارداد حرمت مرا نگه داشتند وگرنه مبلغ قراردادها اصلا جالب نبود. به هر حال وضعیت اقتصادی مملکت هم بالا و پایین زیاده داشته و ما همانطور که در روزهای خوش در کنار تاسیسات بودیم، باید در وضع بد مالی هم همراهی‌اش کنیم. بقیه بازیکنان هم این موضوع را پذیرفتند و سفید امضا کردند.این نشان می‌دهد هنوز احترام از بین نرفته و افراد قدرشناس هستند اما چنین اتفاقاتی فقط یک بار می‌افتد و دفعه دومی در کار نیست!

وی افزود: رضا ناصری امسال به صورت تمام وقت در کنار ما خواهد بود و با اصغر قهرمانی هم تمدید کردیم اما در کل، کادرفنی را کوچک کردیم. با مهدی جاوید، مسلم اولاد قباد و بهروز جعفری هم قرارداد بستیم و تیم بدی نداریم؛ تنها امیدوارم امسال مسائل روحی به ما آسیب نزند. همه با تمام توان آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا تاسیسات دریایی جایگاه خوبی کسب کند. تنها یک سهمیه برای جذب بازیکن داریم که برای آن با حسین سلطانی، مهران رضاپور و یک بازیکن دیگر مذاکره کرده‌ایم. به هر حال حسین سلطانی از ملی پوشان باسابقه است که علاقه زیادی به او دارم. نیم فصل پارسال و دو، سه سال قبل هم به دنبال او بودم و الان حق انتخاب دارد چون دو سال در میثاق پول خوبی نگرفته و امسال نمی‌تواند به خاطر ما قرارداد پایین ببندد. سنگ سفیدی را هم می‌خواهیم اما او دو پیشنهاد خوبی خارجی دارد.

شمسایی در مورد اینکه گفته بود امسال می‌خواهد ناکامی‌های سال ۹۵ را جبران کند،گفت: قطعا با این شرایط نمی‌توان به قهرمانی در لیگ امیدوار بود اما این هم جزوی از زندگی است و آدم‌ها می‌توانند یک سال، خارج از قالبی که خودشان انتخاب کرده‌اند  زندگی کنند. امسال پول را فراموش کردم اما این دلیل نمی‌شود که انگیزه موفقیت نداشته باشم.

سرمربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی همچنین درباره اینکه تیمش به دنبال چه جایگاهی در فصل پیش روست، گفت: هیچ پیش بینی نمی‌توان کرد چون هنوز تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات به صورت جدی وارد نشده‌اند. فرش آرای مشهد به دنبال چند بازیکن خوب بوده و حفاری اهواز هم همیشه خطرناک است. دبیری تبریز هم قطعا بر می‌گردد و امیدوارم از این دلسردی دست بکشند. مس سونگون هم خیلی راحت و شیک کارش را کرده و گیتی پسند را اگر مدعی قهرمانی بدانیم، تاسیسات دریایی تیم چهارم یا پنجم لیگ است. ما به لحاظ مهره از تیم‌های دیگر جلو نیستیم بلکه فقط زودتر از بقیه وارد نقل و انتقالات شدیم چون بودجه ما دولتی است و شرایط اینطور رقم خورده است بنابراین ما هم مثل بیشتر تیم‌ها از اواخر اردیبهشت تمرین‌ها را شروع می‌کنیم و قرار است از بیست و پنجم اردیبهشت استارت بزنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.