کد خبر : 94204
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 11:46
-

پیمان حسینی: فوتسال و فوتبال ساحلی دردهای مشترکی دارند

پیمان حسینی: فوتسال و فوتبال ساحلی دردهای مشترکی دارند
بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی جهان گفت: شباهت‌های زیادی بین فوتبال ساحلی و فوتسال دارد. رده بندی هر دو تیم در آسیا و جهان نزدیک به هم است و دوستان خیلی نزدیکی هم در فوتسال داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شباهت‌های زیادی بین تیم‌ ‌ملی فوتسال و فوتبال ساحلی وجود دارد. از مقام‌هایی که کسب شده تا بی توجهی‌هایی که به هر دو تیم می‌شود. فوتسالی‌ها بعد از کسب مقام سومی جهان می‌گویند فراموش شده‌اند.

پیمان حسینی بهترین دروازه بان جام جهانی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیستید که به عاقبت فوتسالی ها دچار شوید، گفت: به نظر من هم شباهت‌های زیادی بین فوتبال ساحلی و فوتسال دارد. رده بندی هر دو تیم در آسیا و جهان نزدیک به هم است و دوستان خیلی نزدیکی هم در فوتسال داریم. البته در بین آنها با محمد طاهری ارتباط بیشتری دارم. فکر می کنم محمد احمدزاده درست می‌گوید. ضعف‌هایی وجود دارد، اما پرداختن به ضعف‌ها ما را از هدف دور می‌کند. به‌ هر حال تغییرات زیادی هم ایجاد شده است و روز به روز به سمت مسیر درست پیش رفته‌ایم. وظیفه ما این است که در زمین تلاش کنیم. پرداختن به این مسائل وظیفه مدیران است، اما یکسری حق و حقوق داریم  که می‌خواهیم به آنها رسیدگی شود. مهم‌ترین آن شغل بازیکنان است.

وی افزود: بعد از بازی‌های بین قاره‌ای در سال ۲۰۱۳ مهمان برنامه “۹۰” بودیم و در آن جا به یکسری از مشکلات اشاره کردیم اما چهار سال از این موضوع گذشته و هیچ مسئولی جلو نیامده است. به‌ هر حال یک بازیکن تا یک سن مشخص می‌تواند به ورزش خود ادامه‌ دهد، اما آیا بعد از اتمام ورزش به لحاظ شغلی و مالی تامین است؟ همه ما دکتر روحانی را دوست داریم و الان زمانی است که از نهادهای مختلف انتظار می‌رود که جلو بیایند. ما می‌خواهیم از جانب کل ایران دیده شویم. به‌ هر حال فوتبال ساحلی و فوتسال دردها و مشکلات مشترکی دارند. قبول داریم فوتبال همیشه بالاتر از ما بوده است و توجهات به آن بیشتر است، چون در ویترین فدراسیون فوتبال قرار دارد، اما کم کم برابری بین این رشته‌ها به وجود آمده و توجهات و دید مدیران مثبت شده است. ایران دو جام بین‌المللی برگزار کرد و اینها شروعی برای حرفه‌ای‌تر شدن است. وقتی شخصیت جهانی پیدا می‌کنیم، پول و پیشرفت هم به دنبال آن خواهد آمد. با این حال معتقدم که ما نسل سوخته هستیم و به همین دلیل می‌خواهیم هر چه‌ سریع‌تر به اهدافمان برسیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.