کد خبر : 94289
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 10:29
-

عابدین:دوست دارم حضور در جام باشگاه های آسیا را تجربه کنم/قراردادم با واموس تمام شده است

عابدین:دوست دارم حضور در جام باشگاه های آسیا را تجربه کنم/قراردادم با واموس تمام شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی عابدین بازیکن فصل گذشته تیم گیتی پسند که راهی تیم واموس اندونزی شد در پایان رقابتهای این کشور گفت:واموس یکی از بهترین تیم های اندونزی است. خوشحالم که از وقتی به تیم اضافه شدم همه ی بازی ها را بردیم و قهرمان شدیم و توانستم پرچم ایران را بالا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی عابدین بازیکن فصل گذشته تیم گیتی پسند که راهی تیم واموس اندونزی شد در پایان رقابتهای این کشور گفت:واموس یکی از بهترین تیم های اندونزی است. خوشحالم که از وقتی به تیم اضافه شدم همه ی بازی ها را بردیم و قهرمان شدیم و توانستم پرچم ایران را بالا نگه دارم و خوشحال هستم در کمتر از یک سال توانستم دو قهرمانی در لیگ ایران و لیگ اندونزی کسب کنم و بهترین بازیکن بازی فینال شوم. خدارا شکر که تیم واموس هم توانست جواز کسب حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کند.

عابدین در مورد وضعیت خودش با این تیم تاکید کرد: من قرار دادم با باشگاه واموس تمام شده و فردا به ایران باز خواهم گشت و چند روزی استراحت می کنم و بعد راجع به تیم جدیدم تصمیم گیری خواهم کرد البته به پیشنهاد واموس هم قطعا فکر خواهم کرد چون واقعا دوست دارم در جام باشگاه های آسیا بازی کنم.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد عدم حضورش در این تیم اذعان داشت: در آخر امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران در ادامه راه موفق باشد و مسئولین بیشتر به تیم ملی نگاه کنند چون واقعا جایگاه فوتسال ایران در دنیا خیلی ارزشمند است. انشالله روزی برسد که پیراهن مقدس تیم ملی را به تن کنم اگر هم قسمت نشد برای همه اعضای کادر فنی و بازیکنان آرزوی بهترین ها را دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

شما بگو مادرم مریض شده اند فوری برو گیتی پسند پولت را هم جلو از حساب شخصی اقای جنتی بگیر