کد خبر : 96131
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1396 - 11:54
-

عظیمایی:با صلاحدید کادرفنی در هفته اول حضور ندارم/ حفاری همیشه تیمی قابل احترام بوده است

عظیمایی:با صلاحدید کادرفنی در هفته اول حضور ندارم/ حفاری همیشه تیمی قابل احترام بوده است

مرتضی عظیمایی کاپیتان تیم شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص شرایط این تیم برای شروع فصل جدید اظهار کرد:چند روزیست که تمرینات‌مان آغاز شده و اکثر بچه‌ها وضعیت نسبتا خوبی دارند. درست است که تمرینات شهروند دیر آغاز شده ولی برخی بازیکنان تمرین داشته‌اند و با آمادگی مناسبی در تمرینات

مرتضی عظیمایی کاپیتان تیم شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص شرایط این تیم برای شروع فصل جدید اظهار کرد:چند روزیست که تمرینات‌مان آغاز شده و اکثر بچه‌ها وضعیت نسبتا خوبی دارند. درست است که تمرینات شهروند دیر آغاز شده ولی برخی بازیکنان تمرین داشته‌اند و با آمادگی مناسبی در تمرینات حضور پیدا کردند. اکثر تیم‌ها در فصل جدید دست به بومی کردن و جوان‌گرایی زده‌اند و در تیم ما نیز همین مسئله رخ داده است.

وی از غیبت خود در هفته نخست لیگ برتر خبر داد و اضفافه کرد: با صلاحدید کادرفنی بعلت اینکه دیر به تمرینات اضافه شدم، در هفته نخست در ترکیب قرار نگرفتم اما سایر بازیکنان با انگیزه خوبی عازم اهواز شده‌اند و انشالله بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

عظیمایی دیدار مقابل حفاری را دشوار دانست و افزود: حفاری همیشه تیمی سختکوش و قابل احترام بوده و از تیم‌های خوب لیگ به شمار می‌رود. بازی بسیار سختی برابر این تیم خواهیم داشت خصوصا که این بازی در گرمای اهواز برگزار می‌شود اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از این دیدار امتیاز کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.