کد خبر : 99809
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 9:55
-

صمیمی :با جذب مهره ها و کادر فنی خوب به دنبال قهرمانی هستیم/بازی بسیار سختی مقابل فرش آرا داریم

صمیمی :با جذب مهره ها و کادر فنی خوب به دنبال قهرمانی هستیم/بازی بسیار سختی مقابل فرش آرا داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی ۲ بر صفر تیم مس سونگون مقابل پارسیان شهر قدس اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما ما تیمی که باید باشیم، نبودیم و فقط بازی را بردیم. ما باید روزبه‌روز بهتر شویم،‌ چون هدف‌مان قهرمانی است. موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادیم، اما خدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی ۲ بر صفر تیم مس سونگون مقابل پارسیان شهر قدس اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما ما تیمی که باید باشیم، نبودیم و فقط بازی را بردیم. ما باید روزبه‌روز بهتر شویم،‌ چون هدف‌مان قهرمانی است. موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادیم، اما خدا را شکر که پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه هدف تیم مس قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتسال است،‌ تصریح کرد:‌ تیم مس از روز اول برای قهرمانی آماده شده‌ است. البته در لیگ برتر همه تیم‌ها به دنبال قهرمانی هستند، اما تیم‌های مس،‌ تأسیسات،‌ گیتی پسند و حفاری شانس بیشتری برای رسیدن به این مقام دارند. ما هم با مهره‌های خوبی که جذب کردیم و کادرفنی خوبی که داریم، تلاش می‌کنیم تا به این مهم دست یابیم.

دروازه‌‌بان تیم مس سونگون در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد،‌ عنوان کرد: مطمئناً بازی بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. فرش‌آرا هفته گذشته موفق شد با هفت گل تیم خوب ارژن را شکست دهد و نشان داد تیم سرحالی است. این تیم بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد. به نظرم این بازی یکی از حساس‌ترین مسابقات ما در لیگ برتر است و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. اگر می‌خواهیم پایان فصل قهرمان شویم باید امتیازات بازی‌های خانگی را از دست ندهیم. همان‌طور که گفتم فرش‌آرا تیم بسیار خوبی است و قطعاً بازی بسیار دشواری خواهیم داشت.
منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

از قرچک چه خبر؟؟؟؟
?????????