کد خبر : 99981
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1396 - 12:21
-

تغییر عجیب میزبانی از مشهد به ساری در لیگ پایه!

تغییر عجیب میزبانی از مشهد به ساری در لیگ پایه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از برگزاری مرحله ی گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال پایه(نوجوانان) و مشخص شدن تیم های صعودکننده از دو گروه تلاش‌ها برای گرفتن میزبانی دور نهایی توسط هرچهار تیم شروع شد که هر کدام از این چهار تیم به نحوی سعی بر گرفتن میزبانی این مرحله به نشان دادن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از برگزاری مرحله ی گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال پایه(نوجوانان) و مشخص شدن تیم های صعودکننده از دو گروه تلاش‌ها برای گرفتن میزبانی دور نهایی توسط هرچهار تیم شروع شد که هر کدام از این چهار تیم به نحوی سعی بر گرفتن میزبانی این مرحله به نشان دادن قابلیت های خود و امکانات موجود در شهرو استان خود پرداختند.
بنا بر گزارش رسیده بعد از صحبت‌های مختلف و رایزنی‌ها سه تیم از چهار تیم حاضر بر میزبانی مشهد مقدس به اجماع رسیده و به سازمان لیگ فوتسال اعلام شد و این سازمان نیز به باشگاه مشهدی اعلام کرد مسابقات در مشهد برگزار خواهد شد.
اما این اتفاق رخ نداد چراکه سه‌شنبه نامه‌ای که به هیات‌های فوتبال استانها رسید استان مازندران و شهر ساری همچون سالهای گذشته میزبان این رقابتها شد تا شائبه ورود تصمیمات شخصی از سمت یکی از اعضای هیات رئیسه مطرح و به شدت داغ شود‌.
اینکه بعد از اعلام شفاهی چگونه نام شهر دیگری مطرح شده در عین اینکه سه تیم از چهار تیم مخالف میزبانی در ساری هستند و یا اینکه یک شهر چند سال متوالی میزبان دور نهایی می‌شود سوالاتی است که درستی انتقاد و شائبه تصمیمات فردی از جانب یک عضو هیات‌رئیسه را قوت می‌بخشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام جمعه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

اصلا مشخص نیست کی لابی کرده طبیعتا که از شورای شهر ساری نیست. فاتحه فوتسال خیلی وقتها پیش خونده شده ولی فعلا مدیرها و مسئولین خودشونو زدن به ………