کد خبر : 101524
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 12:23
-

شمسایی:سه بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم/آتلیه به عنوان نماینده قم از پتانسیل بالایی برخوردار است

شمسایی:سه بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم/آتلیه به عنوان نماینده قم از پتانسیل بالایی برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در گفت‌وگویی، درمورد بازی تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی مقابل آتلیه طهران قم گفت: تیم آتلیه یکی از تیم‌های خوب در لیگ برتر امسال است و همیشه قمی‌ها پتانسیل بالایی در فوتسال داشتند و این رشته را به خوبی درک می‌کردند. وی در ادامه گفت: این تیم توانایی‌های بالایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در گفت‌وگویی، درمورد بازی تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی مقابل آتلیه طهران قم گفت: تیم آتلیه یکی از تیم‌های خوب در لیگ برتر امسال است و همیشه قمی‌ها پتانسیل بالایی در فوتسال داشتند و این رشته را به خوبی درک می‌کردند.

وی در ادامه گفت: این تیم توانایی‌های بالایی دارد و الان که در پنجم جدول هستند جایگاه این تیم این نیست و اگر جایگاهی پنجمی را دارند به خاطر فراز و نشیب‌هایی است که باشگاه آتلیه داشته است.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی افزود: در کل این تیم دارای بازیکنان جوان و باتجربه‌ای است و از کادر فنی خوب و همچنین سرمربی این تیم وحید غیاثی که از بازیکنان دوران همبازی من است این مربی به خوبی فوتسال را درک می‌کند و به خوبی می‌شناسد.

شمسایی افزود: ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و اگر قرار است در بالای جدول بمانیم به هیچ چیز جز سه امتیاز این بازی به خصوص اینکه این دیدار در خانه ما است فکر نمی‌کنیم.

وی گفت: ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و این موضوع را به خوبی درک می‌کنیم که روز سختی در مقابل آتلیه در پیش خواهیم داشت.

وی همچنین درمورد وضعیت بازیکنان خود گفت: خدا را شکر تمام بازیکنمان در سلامت کامل روحی و بدنی قرار دارند. در بازی فردا فقط ما بهروز جعفری،‌مجید حاجی بنده و علی تسلیمیان را به دلیل مصدومیت فردا به همراه نداریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند از سوی هر دو تیم برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

جا داره یه یادی هم از مرحوم احسان محمدیانی کنیم.بازیکن فقید شهرداری ساوه که فردا سالگردشه.شما هم اطلاع رسانی کنید