کد خبر : 101831
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 11:29
-

بهادری:انگار نه انگار در تیم ملی فوتسال بودم/ پهلوان زنده را عشق است!

بهادری:انگار نه انگار در تیم ملی فوتسال بودم/ پهلوان زنده را عشق است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره شرایطش بعد از عمل جراحی و زمان شروع تمرینات گروهی گفت: الان سه هفته از زمان عملم گذشته است. طبق دستور پزشک، نرم دوی را آغاز کرده ام و از هفته آینده هم تمرینات تیمی را استارت می زنم. وی افزود: استخوان اضافه ای بین مفصل و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره شرایطش بعد از عمل جراحی و زمان شروع تمرینات گروهی گفت: الان سه هفته از زمان عملم گذشته است. طبق دستور پزشک، نرم دوی را آغاز کرده ام و از هفته آینده هم تمرینات تیمی را استارت می زنم.

وی افزود: استخوان اضافه ای بین مفصل و کشکک زانویم وجود داشت که اجازه نمی دادم پایم را درست روی زمین بگذارم که خوشبختانه با عمل جراحی موفقیت آمیز، این مشکل برطرف شد.

ملی پوش فوتسال ایران در خصوص غیبتش در تیم ملی به خاطر مصدومیت و عدم حضور در مسابقات داخل سالن گفت: البته به لطف بعضی از رسانه ها ما که جزو بازیکنان اصلی تیم ملی نبودیم! وقتی بازیکنی آسیب می بیند، فراموش می شود. انگار نه انگار من تا همین چند ماه پیش هم در تیم ملی بودم. اینجا پهلوان زنده را عشق است.

بهادری در پایان تاکید کرد: من سال گذشته هم جام جهانی فوتسال را به خاطر مصدومیت از دست دادم و امسال هم این اتفاق برایم افتاد. تمام تلاشم را می کنم تا مجددا با قدرت و محکمتر از قبل به تیم ملی برگردم و دوباره لباس مقدس ایران را به تن کنم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.