کد خبر : 107210
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1396 - 14:42
-

مولایی:هر بازی حکم فینال را دارد/گروه ما نسبت به گروه دو بسیار سخت‌تر است

مولایی:هر بازی حکم فینال را دارد/گروه ما نسبت به گروه دو بسیار سخت‌تر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم دانش ورزش فریمان گفت: رقابت‌های لیگ دسته یک حساسیت‌های خود و هر بازی حکم فینال را دارد. منصور مولایی در مورد شرایط تیمش در گروه اول لیگ دسته یک فوتسال اظهار کرد: تیم در گروه سخت قرار گرفته است و نسبت به گروه دوم گروه سخت‌تری داریم، ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم دانش ورزش فریمان گفت: رقابت‌های لیگ دسته یک حساسیت‌های خود و هر بازی حکم فینال را دارد.

منصور مولایی در مورد شرایط تیمش در گروه اول لیگ دسته یک فوتسال اظهار کرد: تیم در گروه سخت قرار گرفته است و نسبت به گروه دوم گروه سخت‌تری داریم، ما با توجه به بضاعت‌مان تیم خوبی بستیم اما کار بسیار سخت است.
وی افزود: در کنار جوان‌گرایی در این فصل از چند بازیکن با تجربه نیز استفاده می‌کنیم. ولی از نتایج راضی نیستم و احساس می‌کنم در چند مقطع کم آوردیم، و با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما مدیران تیم تمام توان خود را برای بستن یک تیم خوب به کار گرفتند.
سرمربی دانش ورزش فریمان گفت: در لیگ حساسیت بالاست اما توجه رسانه‌ها کم است به همین دلیل هر بازی حکم فینال را دارد و با یک برد یا باخت ممکن است شرایط جدول به کلی متفاوت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.