کد خبر : 107529
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 22:01
-

آذربایجان دو بازیکن برزیلی جدید تبعه کرده بود/ فحش‌های برزیلی آزاردهنده بود/ درگیری در این سطح فوتسال طبیعی است

آذربایجان دو بازیکن برزیلی جدید تبعه کرده بود/ فحش‌های برزیلی آزاردهنده بود/ درگیری در این سطح فوتسال طبیعی است

حسین طیبی پس از تساوی تیم‌ملی ایران برابر آذربایجان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سطح بالایی بود و دیدید که کیفیت بالای بازیکنان آذربایجانی که تقریبا همگی برزیلی بودند تا چه اندازه بر سبک بازی این تیم تاثیرگذار شده بود. وی افزود: بازیکنان ما هم با تمام توان خود

حسین طیبی پس از تساوی تیم‌ملی ایران برابر آذربایجان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سطح بالایی بود و دیدید که کیفیت بالای بازیکنان آذربایجانی که تقریبا همگی برزیلی بودند تا چه اندازه بر سبک بازی این تیم تاثیرگذار شده بود.

وی افزود: بازیکنان ما هم با تمام توان خود ظاهر شدند و اگر چه قدری برای اولین بازی تورنمنت ناهماهنگ بودیم اما توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم که انشاالله بازی به بازی هم بهتر خواهیم شد.

این ملی‌پوش فوتسال ایران با اشاره به گل ثانیه‌های پایانی آذربایجان گفت: بالاخره این از جذابیت‌های فوتسال است که تیم‌ها تا ثانیه‌های پایانی شانس دارند که نتیجه را عوض کنند اما فکر می‌کنم حق تیم ما در این بازی پیروزی و کسب سه امتیاز بود.

طیبی در خصوص درگیری خود و چند تن از بازیکنان تیم‌ملی با نفرات حریف تاکید کرد: البته که درگیری در بازی‌هایی در این سطح بالا طبیعی است اما آرنج زدن و خطاهای دور از چشم داور که شگرد برخی نفرات تیم آذربایجان بود باعث شد تا قدری عصبی شویم. البته که مضاف بر این ها من هم فحش‌های برزیلی برخی از آنها را هم متوجه می‌شدم که آزاردهنده بود با این حال معتقدم نباید واکنش نشان می‌دادم.

وی در خاتمه از هواداران فوتسال در اصفهان دعوت کرد تا برای بازی‌های تیم‌ملی به سالن بیایند و گفت: شاید خیلی از علاقمندان به ورزش اصفهان را به فوتسال و افتخارات فوتسالی‌اش هم می‌شناسند. امیدوارم در بازی‌های بعدی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه نقش جهان بیایند و به بازیکنان ما انگیزه بیشتر بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

دیروز اقای ناظم ثابت کرد که از بازیکنای بزرگ میترسه، دلیل مساوی دیروز همین حسین طیبی بود و مربی که بعد از این همه جنجالی که درست کرده بود بازیکن رو تعویض نکرد

زیبا دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

قانون تبعیت نداریم مگه؟ این خیلی مسخره است که تیم قزاق و اذر همشون برزیلین