کد خبر : 107744
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 18:01
-

تلاش برای ثبت تورنمنت فوتسال نقش‌جهان در تقویم فدراسیون

تلاش برای ثبت تورنمنت فوتسال نقش‌جهان در تقویم فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد سلطان‌حسینی در حاشیه تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان گفت: هماهنگی مسابقات چهارجانبه فوتسال اصفهان از یک سال پیش با فدراسیون آغاز شد. قرار بود تیم‌های آرژانتین و برزیل نیز در این مسابقات حضور داشته باشند که به دلیل حضور بازیکنانشان در لیگ‌های اروپایی حضور این ۲ تیم منتفی شد. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد سلطان‌حسینی در حاشیه تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان گفت: هماهنگی مسابقات چهارجانبه فوتسال اصفهان از یک سال پیش با فدراسیون آغاز شد. قرار بود تیم‌های آرژانتین و برزیل نیز در این مسابقات حضور داشته باشند که به دلیل حضور بازیکنانشان در لیگ‌های اروپایی حضور این ۲ تیم منتفی شد.

وی افزود: مقرر شد ۲ تیم دیگر به این تورنمنت دعوت شوند که آذربایجان و قزاقستان مورد تأیید قرار گرفتند و همانگونه که در مسابقات روز اول دیدیم تیم‌هایی با کیفیت و استاندارد هستند.

سلطان‌حسینی بیان داشت: برای برگزاری چنین مسابقاتی، باید از چند ماه قبل برنامه ریزی انجام داد و از نظر مکان برگزاری و اسکان تیم ها و همچنین هماهنگی حمل و نقل تیم‌ها تمامی جوانب را بسنجیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با رایزنی‌هایی که با فدراسیون فوتبال انجام می‌دهیم، این مسابقات را در تقویم فدراسیون جای دهیم و هر سال میزبان تورنمنت نقش‌جهان با حضور تیم های برتر دنیا باشیم تا هم پاسخ شور و اشتیاق هواداران و خانواده فوتسال اصفهان را بدهیم و هم باعث تقویت تیم ملی شویم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته تیم های اصفهان به قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا نیز دست یافته اند و امیدوارم فوتسال اصفهان دوباره به همان روزها بازگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.