کد خبر : 107843
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 18:01
-

عالیقدر :با یک بازی منطقی پیروز میدان قزاقستان شدیم

عالیقدر :با یک بازی منطقی پیروز میدان قزاقستان شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به سبک بازی تیم روسیه روز چهارشنبه بازی جذابی را هواداران مشاهده می‌کنند و در این دیدار رضایت کادر فنی و هواداران را جلب می‌کنیم. مهران عالیقدر درباره حضور تیم ملی ایران در مسابقات ۴ جانبه فوتسال اصفهان اظهار داشت: مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به سبک بازی تیم روسیه روز چهارشنبه بازی جذابی را هواداران مشاهده می‌کنند و در این دیدار رضایت کادر فنی و هواداران را جلب می‌کنیم.

مهران عالیقدر درباره حضور تیم ملی ایران در مسابقات ۴ جانبه فوتسال اصفهان اظهار داشت: مسابقات خوبی را با حضور ۴ تیم از بهترین‌ تیم‌های دنیا شاهد هستیم، تیم قزاقستان که روز گذشته با آن‌ها بازی کردیم یکی از تیم‌های بسیار خوب اروپاست که با یک بازی منطقی پیروز این میدان شدیم.

وی درباره دیدار با روسیه افزود: با روسیه در جام جهانی بازی کردیم و هر سال نیز در آذر با آن‌ها دیدار داریم، خوشبختانه روسیه تیمی است که سبک بازی ما به سبک بازی آن‌ها می‌خورد و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم، به طور قطع هواداران بازی خوبی را مشاهده می‌کنند.

بازیکن تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که دیدارهای رفت و برگشت با روسیه تاثیر بیشتری دارد یا دیدار با مسابقات ۴ جانبه خاطرنشان کرد: بازیکنان روسیه با توجه به کیفیت لیگ‌شان آمادگی خوبی دارند و ما سعی می‌کنیم در دیدار با روسیه به گونه‌ای عمل کنیم که همه هواداران و کادر فنی راضی باشند اما باید دانست دیدارهای ۴ جانبه به دلیل تنوع در دیدارها موثرتر است.

به گزارش تسنیم مسابقات ۴ جانبه اصفهان از یکشنبه ۱۲ آذر آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۵ آذر ادامه دارد، روز چهارشنبه ایران به مصاف روسیه و قزاقستان به مصاف آذربایجان می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

بابا کدوم بازی منطقی
هیچ کار تیمی در حمله نداشتیم
البته بازیکنان خیلی سنگین و خسته بودند

نام ... چهارشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۴۵

ببخشید کدام منطق را در بازی دنبال کردید؟

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

واقعا جای تو در تیم ملی نیس. خیلی بهتر از تو یکی دلریم . کار خاصی انجام نمیدی تو زمین جز خراب کردن توپا.

نام ... پنجشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۳۶

خیلی خوشحالی ک همشهریه سرمربی تیم هستی و هرچی سوتی بدی کاری بت نداره نه؟

نام ... جمعه , ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به خدا بهترین ایرانی و مثل تو نیست من نمیفهمم این ناظم تا کی میخواد زیر سایه حسنزاده و بقیه باشه اخر داداش خودش پشیمون میشه

نام ... جمعه , ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

زنده باد سلطان عالیقدر .همیشه بهترینی و از همه لحاظ پرچم بالاست