کد خبر : 108822
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 11:14
-

چکانی: در سیرجان آواره شدیم و هواپیمایی دلش برایمان سوخت/جهانیان تیم بانوان را طعمه کرد/ او خبر ندارد زنده‌ایم یا مُرده

چکانی: در سیرجان آواره شدیم و هواپیمایی دلش برایمان سوخت/جهانیان تیم بانوان را طعمه کرد/ او خبر ندارد زنده‌ایم یا مُرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پریا چکانی درباره مشکلات پیش آمده برای تیم فوتسال نفت تهران گفت: در حال حاضر هیأت تهران از ما حمایت می‌کند و آقای جهانیان نمی‌داند مُرده‌ایم یا زنده. او حتی زنگ هم نمی‌زند و وقتی ما با او تماس می‌گیریم جواب تلفن‌ها را نمی‌دهد. بازی هفته قبل را با هزینه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پریا چکانی درباره مشکلات پیش آمده برای تیم فوتسال نفت تهران گفت: در حال حاضر هیأت تهران از ما حمایت می‌کند و آقای جهانیان نمی‌داند مُرده‌ایم یا زنده. او حتی زنگ هم نمی‌زند و وقتی ما با او تماس می‌گیریم جواب تلفن‌ها را نمی‌دهد. بازی هفته قبل را با هزینه هیأت تهران رفتیم و فکر می‌کنم این هفته هم به همین صورت باشد.

وی افزود: در بازی هفته پنجم مقابل سیرجان، جهانیان به ما گفت بلیت گرفته است و البته بلیت رفت را گرفته بود، همان روز پرواز از هواپیمایی زنگ زدند که به خاطر زلزله کرمان پروازها لغو شده اما اینطور نبود بلکه پرواز را در اختیار افراد دیگری گذاشته بودند، مجبور شدیم بلیت بندرعباس را بگیریم، جهانیان به ما گفته بود بلیت برگشت را گرفته است اما آنها به هواپیمایی ماهان بدهکار بودند و هواپیمایی گفته بود اگر پول بدهید پرواز بانوان فراهم خواهد شد. البته به من چیزی از این جریان نگفته بودند.

چکانی با اشاره به مشکلاتی که در پرواز به سیرجان داشتند، خاطرنشان کرد: شب به بندرعباس رسیدیم و ۴ صبح به سیرجان. ساعت ۷ صبح هم برای بازی از خواب بیدار شدیم. بلیت برگشت ما ساعت ۵ صبح بود، زمانی که روز شنبه از سیرجان به فرودگاه رفتم تا کارت پرواز را بگیرم به من گفتند هیچ بلیتی صادر نشده است، شما تصور کنید ۱۶ نفر ساعت ۵ صبح در فرودگاه آواره شدند. هرچه به جهانیان زنگ زدم پاسخ نداد. او همیشه می‌گوید از ۴ صبح کارش را آغاز می‌کند اما پاسخی به تلفن من نداد. به قول خودش به افراد دست راست و چپش هم زنگ زدم باز هم پاسخی نگرفتم.

مدیر تیم فوتسال بانوان نفت تهران ادامه داد: تا ۸ صبح در فرودگاه بودیم که با هواپیمایی تماس گرفتند به من گفتند چون جهانیان پول نداده بلیت‌ها صادر نشده است، او حتی قرار بود به من برای هتل و هزینه‌های خوراک پول بدهد که این کار را نکرد و من از جیب خودم هزینه کردم اما پولی نداشتم تا بلیت ۱۶ نفر را پرداخت کنم، چند نفر از بازیکنان ما با توجه به اینکه قرار بود صبح روز شنبه سر کار باشند خودشان با هزینه شخصی بلیت گرفتند، من ماندم و بقیه بازیکنان. هواپیمایی ماهان از سر دلسوزی که ما در فرودگاه مانده‌ایم بدون پول برایمان بلیت صادر کرد اما این بلیت‌ها از کرمان بود و سیرجان پروازی نداشت. مدیر فرودگاه سیرجان وقتی دید ما پولی نداریم تا کرمان برویم برایمان ۳ تا آژانس گرفت تا به پرواز برسیم.

وی یادآور شد: با این همه پیام‌هایی که به جهانیان فرستادم هیچ پاسخی دریافت نکردم تا ساعت ۲ بعد از ظهر که به من پیام داد آیا به تهران رسیده‌ایم یا نه، من باز هم با او تماس گرفتم اما جوابی نداد، فقط یکی از کارمندان باشگاه با من تماس گرفت که چه شده است؟ در همین حد! هیچ خبری از جهانیان تا هفته پیش برای بازی با صنعت نفت آبادان نداشتیم. رفتیم سالن تا تمرین کنیم اما مدیر سالن ما را بیرون کرد و گفت جهانیان پولی پرداخت نکرده است. با او تماس گرفتم که گفت تا ۱۲ ظهر پول به حساب مدیر سالن واریز می‌شود اما این ۱۲ ظهر تا روزهای بعد هم ادامه داشت. برای بازی با صنعت نفت یک جلسه هم تمرین نکردیم. به باشگاه رفتم که در نهایت به من جهانیان ۱.۵ میلیون تومان داد در حالیکه ما ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار به سالن بدهکار بودیم و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم هزینه بازی بود.

چکانی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به مشکلات این بازی هم تصریح کرد: صبح روز جمعه به سالن رفتم و دیدم در سرمای آن روز نماینده بازی و داور مقابل درب یخ زده‌اند، مدیر سالن هم گفته بود تا تسویه نکنید سالن را باز نمی‌کنم. ۱.۵ میلیون را دادم و بقیه هزینه را خودم پرداخت کردم تا آبروداری کنیم. تا چهارشنبه هفته پیش هم سالن نداشتیم، در بازی با مس رفسنجان هم دیدم که ما را تعلیق کرده است، با جهانیان تماس گرفتم و علت را پرسیدم، به من گفت چون گل‌محمدی پروانه من را تمدید نکرده ما هم تیم بانوان را تعلیق می‌کنیم شاید به این صورت گل‌محمدی دلش بسوزد و پروانه من را تأیید کند! جهانیان ما را طعمه کرد، من از جیبم هزینه‌های زیادی کردم و طلبکار هستم. در بازی با دانشگاه آزاد هم اگر نمی‌رفتیم از لیگ حذف می‌شدیم. هیأت تهران هزینه را داد و یک نفر هم سالن رایگان در اختیارمان گذاشت.

مدیر تیم فوتسال بانوان نفت تهران با اشاره به اینکه جهانیان فقط از ابتدای فصل یک دست لباس قرمز به تیم داده، عنوان کرد: جهانیان در ۱۰-۱۱ هفته به جز یک دست لباس و در اختیار گذاشتن ۱۰ توپ هیچ کاری برای ما نکرد. آیا این موضوع برای تیم لیگ برتری کافی است؟ بازیکنان مصدوم می‌شدند اما با هزینه شخصی خودشان درمان می‌کردند. من از همه این موارد فاکتور دارم و فاکتورها بر دستم مانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.