کد خبر : 109118
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 11:45
-

غیاثی:متاسفانه سایت‌های شرط‌ بندی بسیار خطرناک هستند/ سریعا اقدام کردیم اما نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم/هیچ کدام از بازیکنان کم‌کاری نکرده اند

غیاثی:متاسفانه سایت‌های شرط‌ بندی بسیار خطرناک هستند/ سریعا اقدام کردیم اما نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم/هیچ کدام از بازیکنان کم‌کاری نکرده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در بازی روز پنج‌شنبه تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و آتلیه قم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال نتیجه عجیبی به وجود آمد. تیم آتلیه قم در حالی که با چهار گل از تاسیسات دریایی پیش بود، در پایان با نتیجه ۶ بر پنج بازی را واگذار کرد. وحید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در بازی روز پنج‌شنبه تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و آتلیه قم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال نتیجه عجیبی به وجود آمد. تیم آتلیه قم در حالی که با چهار گل از تاسیسات دریایی پیش بود، در پایان با نتیجه ۶ بر پنج بازی را واگذار کرد.

وحید غیاثی، سرمربی تیم آتلیه قم بعد از پایان بازی به صورت سربسته، به پشت پرده‌ ماجرا اشاره کرد و نتیجه به‌دست آمده را مشکوک دانست.

غیاثی شرط بندی را تائید کرد و گفت: بازی روال عادی خودش را طی نکرد وگرنه با بیش‌تر از هشت گل اختلاف پیروز می‌شدیم. اتفاقاتی در بین دو نیمه افتاد که عامل اصلی باخت ما بود. دیروز مسائل مالی سرباز کرد و حتی لیدر ما از تیم مقابل هواداری می‌کرد که ممکن شد درگیری بین هواداران ایجاد شود.

سرمربی تیم آتلیه قم در پاسخ به این پرسش که بین دو نیمه چه اتفاقاتی افتاد؟ بیان کرد: تدارکات تیمم در بین دو نیمه به من گفت برخی افراد، تک تک با بازیکنان ما صحبت‌هایی می‌کنند. ما سریعا اقدام کردیم اما نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم و فقط در نیمه دوم در کنار زمین خون دل خوردیم و جوش زدیم. متاسفانه سایت‌های شرط‌ بندی بسیار خطرناک هستند.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا کم‌کاری بازیکنانش را تایید می‌کند؟ گفت: هیچ کدام از بازیکنان کم‌کاری نکرده و با قدرت بازی کردند اما عوامل بیرونی روی آن‌ها تاثیر گذاشت. هیچ‌کدام از بازیکنان ما اهل این مسائل، نبوده و نیستند. تا این لحظه هم بهترین بازی‌ها را کرده و بدون هیچ پولی به کار خودشان پرداخته‌اند. اگر این بازیکنان در تاکسی تلفنی بوده و یا بنایی می‌کردند بیش‌تر از این‌ها درآمد داشتند. بالاترین مبلغی که بازیکنان گرفته‌اند، دو میلیون تومان است. خودم دو سال در تیم آتلیه کار می‌کنم و کم‌تر از ۱۰ میلیون گرفته‌ام.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

خودتون میفهمید چی دارید میگید ؟!!!

اگر سرط بتدی بوده باید کم کاری از طرف بازیکنان خودتون بوده …

اگرم کم کاری نکردن پس خیلی مردونه باخت رو به گردن بگیر و بگو مقصر خودم بودم …

نام ... شنبه , ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

برید بشینید فیلم بازی رو دقیق ببینید که تیم تاسیسات تو همون نیمه اول چندتا موقعیت عالی خراب کرد…

وقتی تیم شما دفاع ۵ نفره بلد نیست نباید الکی باخت رو بندازیم تقصیر چیزای دیگه

تیم قم تو خیلی از بازیها تو دفاع ۵ نفره ضعف داشته و نتونسته نتیجه رو حفظ کنه این بازی هم مثل بقیه بازیدها