کد خبر : 110778
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 11:14
-

نجاریان: پلی آف هم جذابیت لیگ را بیشتر می کند و هم انگیزه تیم ها را/با کم شدن تیم ها موافق نیستم/خارج شدن تیم ها از یک شهر دستوری است/لیگ امسال نباید ۲۰ دی ماه تمام می شد

نجاریان: پلی آف هم جذابیت لیگ را بیشتر می کند و هم انگیزه تیم ها را/با کم شدن تیم ها موافق نیستم/خارج شدن تیم ها از یک شهر دستوری است/لیگ امسال نباید ۲۰ دی ماه تمام می شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره ارزیابی اش از لیگ برتر فوتسال گفت: مسابقات در زمان تعیین شده شروع شد و به اتمام رسید. حواشی لیگ امسال نسبت به دور های گذشته کمتر بود ولی بی انگیزگی در میان تیم های لیگ برتری بخصوص در پایان لیگ مشهود بود. زنگ قهرمانی و زنگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره ارزیابی اش از لیگ برتر فوتسال گفت: مسابقات در زمان تعیین شده شروع شد و به اتمام رسید. حواشی لیگ امسال نسبت به دور های گذشته کمتر بود ولی بی انگیزگی در میان تیم های لیگ برتری بخصوص در پایان لیگ مشهود بود. زنگ قهرمانی و زنگ سقوط برای دو، سه تیم خیلی زود به صدا در آمد و همین باعث شد سایر تیم ها بی انگیزه شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید در نحوه برگزاری مسابقات لیگ تغییراتی ایجاد شود، گفت: برگزاری بازی ها به شکل پلی آف هم جذابیت لیگ را بیشتر می کند و هم انگیزه تیم ها را. ما متنظریم تا یکی، دو هفته آینده برنامه های سال آینده تیم ملی داده شود تا زمان شروع لیگ را اعلام کنیم. در واقع از چند ماه قبل زمان قرعه کشی، تحویل مدارک و شروع لیگ را اعلام می کنیم تا مدیران باشگاه ها تکلیف خودشان را بدانند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره اینکه چرا کمیته فوتسال قبل از شروع مسابقات لیگ جلوی تیم های متخلف را نمی گیرد، تصریح کرد: گاهی اوقات مسئولان استانی فشار می آورند. مقامات عالی رتبه استان فدراسیون را تحت فشار می گذارند و مدام تماس می گیرند. از این موارد زیاد داریم. گاهی اوقات هم نمی شود پیشینه یک شهر در فوتسال را نادیده گرفت و علاقه مندان به فوتسال را قیچی کرد. البته در گذشته مدیرانی بوده اند که تیم هایی را کنار گذاشته اند. مثلا استقلال به خاطر اینکه مدارکش را به موقع نداد از لیگ کنار گذاشته شد. پرسپولیس هم مشکلاتی داشت ولی ما الان با تیم ها کنار آمده ایم.

نجاریان همچنین به تغییر برنامه های لیگ به خاطر برنامه های تیم ملی اشاره کرد و افزود: بعضی سالها فشار بازی های تیم ملی، اردوها و بازیهای تدارکاتی باعث می شود به باشگاه ها هم فشار بیاید. ما از این بابت ناراحتیم. گاهی اوقات نیم فصل لیگ ۵ روز یکبار برگزار شده است ولی بعضی سالها هم این فشار را نداریم مثل سال آینده. لیگ امسال هم نباید ۲۰ دی ماه تمام می شد. به خاطر فشار برنامه های تیم ملی از ما خواستند این روز لیگ را تمام کنیم در حالی که برای برگزاری یک فصل ۷ ماه زمان می خواهیم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در خصوص کاهش تعداد تیم های لیگ هم گفت: من به شخصه با کم شدن تیم ها موافق نیستم. فوتسال یک ورزش توسعه یافته است و در رده ملی هم سوم دنیا هستیم. چه اشکالی دارد تعداد تیم ها زیاد باشد.

نجاریان درباره انتقال امتیاز بعضی از تیم ها به شهرهای دیگر که بر خلاف مقررات است، یادآور شد: خارج شدن تیم ها از یک شهر دستوری است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.