کد خبر : 111136
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 10:37
-

هاشم زاده:بدترین خبر برای ما در بازی با آذربایجان تشدید مصدومیت احمدی بود/هیچ وقت نمی‌توانیم بگوییم قهرمان آسیا می‌شویم

هاشم زاده:بدترین خبر برای ما در بازی با آذربایجان تشدید مصدومیت احمدی بود/هیچ وقت نمی‌توانیم بگوییم قهرمان آسیا می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده در مورد اردوی تیم ملی فوتسال در کشور آذربایجان اظهار داشت: آذربایجان تیم خوب و گردن کلفتی بود و به نظرم انجام این دو مسابقه خیلی برای بازیکنان ما خوب بود. فقط بدترین خبر برای ما در بازی با آذربایجان تشدید مصدومیت حمید احمدی بود. وی درباره برنامه‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده در مورد اردوی تیم ملی فوتسال در کشور آذربایجان اظهار داشت: آذربایجان تیم خوب و گردن کلفتی بود و به نظرم انجام این دو مسابقه خیلی برای بازیکنان ما خوب بود. فقط بدترین خبر برای ما در بازی با آذربایجان تشدید مصدومیت حمید احمدی بود.

وی درباره برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی فوتسال تا مسابقات قهرمانی آسیا نیز تصریح کرد: از دیروز (شنبه) دوباره بازیکنان به اردوی تیم ملی آمدند. قرار است امروز ساعت ۱۳:۳۰ به مشهد مقدس سفر کنیم که با این وضعیت آب‌و‌هوایی هنوز تکلیف این سفر مشخص نیست. شب سه‌شنبه هم به امید خدا به چین‌تایپه سفر خواهیم کرد.

«محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی، به شدت از لغو اردوی اسلوونی دلخور بود، آیا شما هم اعتقاد دارید برنامه‌های تیم ملی به‌هم ریخته است؟»، مربی تیم ملی فوتسال در واکنش به این پرسش گفت: ما برنامه تیم ملی را پیش از اتمام مسابقات لیگ برتر ارائه کرده بودیم، اما با لغو اردوی اسلوونی کمی برنامه ما دچار تغییر شد. خدا را شکر با همت فدراسیون فوتبال خیلی سریع بازی با آذربایجان، جایگزین اردوی اسلوونی شد و به این ترتیب وضعیت بهتر شد.

هاشم‌زاده در مورد اینکه به نظرش آیا تیم ملی می‌تواند قهرمانی خود را در مسابقات آسیایی تکرار کند، عنوان کرد: چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هیچ وقت نمی‌توانیم بگوییم قهرمان آسیا می‌شویم. به نظرم اگر اتفاق خاصی در مسابقات پیش نیاید حق‌ ما قهرمانی است و تلاش می‌کنیم بهترین کیفیت را در این مسابقات از تیم ملی نشان دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.