کد خبر : 113812
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 9:58
-

برنامه بازی های تیم ملی در سال ۹۷

برنامه بازی های تیم ملی در سال ۹۷

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره برنامه های تیم ملی فوتسال گفت: برنامه های تیم ملی روشن است. ما روزهای شنبه تا دوشنبه اردوهای هفتگی خواهیم داشت. چند بازی تدارکاتی برای تیم ملی فراهم کرده ام. اولین برنامه مربوط به تورنمنت چهارجانبه ای در ایران می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره برنامه های تیم ملی فوتسال گفت: برنامه های تیم ملی روشن است. ما روزهای شنبه تا دوشنبه اردوهای هفتگی خواهیم داشت. چند بازی تدارکاتی برای تیم ملی فراهم کرده ام. اولین برنامه مربوط به تورنمنت چهارجانبه ای در ایران می شود از روزهای اول تا چهارم مهرماه. در این تورنمنت کشورهای ژاپن، بلاروس و اوکراین حاضر می شوند.

برنامه سفر به برزیل و قزاقستان
ترابیان ادامه داد:  ۶ تا ۹ آبان ماه، تیم ملی فوتسال ایران برای انجام دو بازی تدارکاتی با برزیل به این کشور سفر می کند. سپس ۱۱ تا ۱۴ آذرماه تورنمنت چهارجانبه قزاقستان با حضور ایران، آذربایجان و روسیه برگزار خواهد شد.

مذاکره با یک تیم «گردن کلفت» اروپایی
وی یادآور شد: روزهای هشتم تا ۱۷ بهمن ماه هم «فیفادی» است. مذاکراتی با یک تیم «گردن کلفت» اروپایی داشته ام و در صورت فراهم شدن شرایط، میهمان این تیم در اروپا خواهیم بود.

تیم ملی بیکار نیست
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال خاطرنشان کرد: در فروردین ۹۷ هم در کشور خودمان میزبان تیم ملی برزیل خواهیم بود. در مجموع تیم ملی قبل از جام جهانی ۲۰۲۰ بیکار نیست و مرتب بازی های تدارکاتی برگزار می کند.

تیم فوتسال جوانان به ایتالیا می رود
ترابیان در پایان درباره اردوی اروپایی تیم فوتسال جوانان قبل از حضور در مسابقات المپیک هم گفت: قرار است تیم جوانان اوایل اردیبهشت ماه به ایتالیا برود. احتمال می رود در این کشور یک تورنمنت برگزار شود ولی هنوز اسامی سایر تیم ها مشخص نشده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.