کد خبر : 116854
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 10:08
-

اسماعیل پور: در لیگ پیش رو رده سوم تا پنجم را کسب می کنیم

اسماعیل پور: در لیگ پیش رو رده سوم تا پنجم را کسب می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری به ناکامی بازیکنانش در رقابت های فصل گذشته فوتسال متناسب با وعده های کادر فنی و مدیرعامل اعتراف کرد و دلیل اصلی این ناکامی را به مصدوم شدن بازیکنانش در نیم فصل دوم دانست . محمد اسماعیل پور گفت که برای فصل آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری به ناکامی بازیکنانش در رقابت های فصل گذشته فوتسال متناسب با وعده های کادر فنی و مدیرعامل اعتراف کرد و دلیل اصلی این ناکامی را به مصدوم شدن بازیکنانش در نیم فصل دوم دانست .
محمد اسماعیل پور گفت که برای فصل آینده این رقابت ها چهار بازیکن جدید به اضافه ۲ بازیکن دو فصل قبل که از سربازی و تیم مقاومت البرز برگشتند به تیم اضافه خواهند شد.
وی اضافه کرد : همچنین ۲ بازیکن جدید هم برای نیم فصل دوم در شهروند جذب می شوند تا بتوانیم نتایج بهتری از سال قبل کسب کنیم.
سرمربی شهروند ساری اظهار داشت : برای حضور قوی ، ۲ نفر به کادر فنی تیم اضافه شدند تا بتوانیم از تفکر فنی آنها برای بهتر شدن ارنج تیم بهره مند شویم.
اسماعیل پور پیش بینی کرد که تیمش در درقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران در فصل پیش رو رده سوم تا پنجم را کسب کند.
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.