کد خبر : 117852
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 13:02
-

صبوری:از مقاومت قرچک شناخت خوبی داریم/تیم‌ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکردند/ بازی سختی مقابل گیتی پسند داشتیم

صبوری:از مقاومت قرچک شناخت خوبی داریم/تیم‌ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکردند/ بازی سختی مقابل گیتی پسند داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری در مورد تساوی  ۲بر ۲ تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی سختی مقابل تیم  خوب قدرتمند گیتی‌پسند داشتیم این تیم یکی از تیم‌هایی است که اکثرا بازیکنانش در تیم ملی حضور دارند و ما توانستیم  یک بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری در مورد تساوی  ۲بر ۲ تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی سختی مقابل تیم  خوب قدرتمند گیتی‌پسند داشتیم این تیم یکی از تیم‌هایی است که اکثرا بازیکنانش در تیم ملی حضور دارند و ما توانستیم  یک بازی پایاپای در مقابل آنها برگزار کنیم و بازی بسیار پربرخورد و درگیرانه بود درست است که به تساوی به پایان رسید اما ما به این تساوی ناراضی نبودیم. در همینجا جا دارد از بازیکنان تیمم تشکر و قدردانی کنم.

سرمربی تیم سوهان سیمای قم در پاسخ به این سوال که آیا این تیم همان آتلیه طهران قم است گفت: اسکلت این تیم همان ‌آتلیه است با این تفاوت که ما چند بازیکن جدید بومی وفایی، کوهستانی و قاسمی که همگی قمی هستند و در تیم‌های دیگر بازی می‌کردند را به همراه تعداد دیگری بازیکن جوان به تیم اضافه کنیم.

صبوری همچنین درمورد وضعیت  داوری و کیفیت لیگ گفت: در این دو هفته اخیر داوری‌هایی که برای ما دو دیدار قضاوت کردند قضاوت خوبی داشتند که فقط یکی دو صحنه مشکل ‌وجود داشت که آن هم به خاطر پربرخورد بودن بازی نمی‌توان  گله‌ای کرد. در کل داوری‌ها تا به امروز خوب بوده درمورد لیگ هم بگویم لیگ تازه شروع شده و تیم‌ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکردند و ان‌شاالله فکر کنم از هفته ششم یا هفتم کیفیت لیگ  بهتر شود.

وی درمورد بازی هفته بعد مقابل مقاومت قرچک گفت: ما از این تیم شناخت خوبی داریم و در سال‌های گذشته خیلی با هم بازی کردیم به خصوص در لیگ یک که هر دو برای حضور در لیگ برتر می‌جنگیدیم و شناخت کاملی از آنها داریم و ان‌شاالله سعی می‌کنیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند در قرچک سه امتیاز لازم را کسب کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.