کد خبر : 129815
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 15:35
-

شمسایی: کمیته فنی و توسعه از حالت جزیره ای در می آید/ اگر کاری نکنم یک لحظه هم نمی مانم

شمسایی: کمیته فنی و توسعه از حالت جزیره ای در می آید/ اگر کاری نکنم یک لحظه هم نمی مانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی پس از بازی و مربیگری حالا در عرصه مدیریت نیز فعالیت خواهد کرد. او به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه انتخاب خواهد شد. با او در این باره گپ زدیم.شمسایی در ابتدای صحبت هایش گفت:از سرعت عمل شما در زدن خبر جلسه متعجب شدم.من چند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی پس از بازی و مربیگری حالا در عرصه مدیریت نیز فعالیت خواهد کرد. او به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه انتخاب خواهد شد. با او در این باره گپ زدیم.شمسایی در ابتدای صحبت هایش گفت:از سرعت عمل شما در زدن خبر جلسه متعجب شدم.من چند روزی بود که با آقای پرهیزگار در تماس بودم و صحبتهایی کردم ولی امروز که جلسه برگزار شد شما به سرعت خبر را زدید که تیزهوشی پایگاه خبری را نشان می دهد.

شمسایی در مورد حضورش در این جلسه گفت: من دو هدف از این جلسه داشتم. اول اینکه دیداری تازه کنم با محمد حسن انصاری فرد و دومی تلاشی برای پیشرفت فوتسال. به صورت تلفنی با آقای پرهیزگار درتماس بودم و تمایل به این جلسه داشتند. من نه دنبال جایگاه هستم و نه شهرت. فوتسال برایم ارجح ترین چیز است.قبل از حضور در جلسه از بزرگانی مثل درودگر، شمس و امیر شمسایی اجازه گرفتم که می خواهم در مباحثی مرتبط با توسعه فوتسال در این جلسه صحبت کنم.من در این جلسه دیدگاه خودم را گفتم و هدفم پیشرفت فوتسال است.

شمسایی ادامه داد: اگر بتوانم کاری بکنم پایش پیش می گذارم  اگر نه می روم. تصورم این است که فضا بازتر شده و با اضافه شدن استخوان خرد کرده ها به این کمیته می توان کارهای زیادی کرد. یکی از پیشنهاداتم در این جلسه بازگرداندن تیم های بزرگ بود.از خانواده بزرگ دبیری حرف زدم و از تشکیلات حرفه ای تاسیسات.اگر بنا به توسعه و پیشرفت است باید به همه چیزهای فوتسالی فکر کنی.اما اگر اپسیلونی نتوانم کمک کنم می روم. روزی این فوتسال ۱۲ هزار تماشاگر برای بازی های ملی داشت،پاداش های خوب می گرفتند و باشگاه های متمول زیادی در لیگ بودند اما الان خبری از این قضایا نیست و باید شرایط را بهتر کنیم.البته قرار است یک جلسه تکمیلی با حضور افراد بیشتری ظرف چند روز آینده برگزار شود.

وی در مورد اینکه در گذشته از ماهیت کمیته فنی و توسعه انتقاداتی می شد.اینکه شرح وظایفش مشخص نیست و به موازات کمیته فوتسال فعالیت می کند تصریح کرد:هدف اصلی این است که این کمیته را از جزیره ای بودن در بیاوریم. اینکه اجازه ورود کسی را ندهند و تفکرات و افراد خودشان در این کمیته باشند باید برچیده شود.من به کسی باج نمی دهم و هیچگاه هم دنبال حضور در کمیته فنی و توسعه نبودم اما واقعا با شرایط بدی اداره می شد ودیکتاتوری حاکم بود. آموزش قبلا فرمالیته بود و کار با به به و چه چه پیش می رفت که الان آقای انصاری فرد اصلا به دنبال این مسائل نیست و می خواهد افرادی با تفکرات گوناگون و عقاید مختلف را به این کمیته بیاورد تا کار به جلو رفته و پیشرفت کند. فکر می کنم فضا برای فعالیت باز تر خواهد شد.

شمسایی در مورد اینکه حضور او در کمیته فنی به بازی و مربیگری اش لطمه نخواهد زد اذعان داشت: نه اصلا. اتفاقا خود اقای انصاری فرد تاکید کرد که حضور در این کمیته منافاتی با بازی یا مربیگری من  ندارد . البته من قالب مدیریت را دوست دارم اما نه اینکه الان به طور کامل در آن وارد شوم و در باشگاه هایی که بودم مدیریت خوبی داشته و توانستنم مدیریت را یاد بگیرم و فکر می کنم هر جا که لازم باشد می توانم آن استفاده کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

همان یک اپسیلون میتونی به فوتسال کمک کنی نرو.

نام یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲

تو دنبال جیب خودت هستى نه کمک به فوتسال بهتره برى دنبال کارت