کد خبر : 130281
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 بهمن 1397 - 12:43
-

الماس در دست ساروی‌ها / افزایش شانس خالص سازان برای صعود به پلی‌آف / غلبه نفتی‌ها بر سربازان ناجا / شیرازی‌ها در حسرت کسب پیروزی

الماس در دست ساروی‌ها / افزایش شانس خالص سازان برای صعود به پلی‌آف / غلبه نفتی‌ها بر سربازان ناجا / شیرازی‌ها در حسرت کسب پیروزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت‌ها را مشاهده خواهید کرد: * رسالت مازندران ۵ – الماس شهر قم ۳ گلزنان: سجاد رنجبر (۲ گل) – ناصر عجم –

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت‌ها را مشاهده خواهید کرد:

* رسالت مازندران ۵ – الماس شهر قم ۳

گلزنان:
سجاد رنجبر (۲ گل) – ناصر عجم – فرزاد رعیت (مازندران)

تیم رسالت مازندران که شانسی برای صعود به مرحله پلی‌آف نداشت به مصاف تیم الماس شهر قم رفت. این بازی برای هردو تیم تقریبا تشریفاتی دنبال می‌شد. زیرا سقوط قمی‌ها هم به لیگ دو قطعی شده‌است و این تیم نیز انگیزه‌ای برای ادامه بازی‌ها ندارد. شاگردان ایمان احمدی در رسالت مازندران نمایش خوبی را از خود نشان دادند و در نهایت موفق شدند با پنج گل تیم الماس شهر قم را شکست دهند. رسالت مازندران با کسب این پیروزی مجموع امتیازات خود را به عدد بیست و سه رساند و در جایگاه چهارم قرار گرفت. آن‌ها در هفته پایانی لیگ منتظر لغزش زنجانی‌ها هستند تا به رتبه سوم جدول برسند و با رده سومی کار خود را در لیگ به اتمام برسانند. الماس شهر قم نیز ۹ امتیازی باقی ماند.

* خالص سازان زنجان ۴ – هبلکس رضوی مشهد ۳

گلزنان:
حسن محمدی – امین ستاریان – مهران اکبری – محمدحسن پوراحمدی (زنجان)
محمدرضا رحمان نیا – امیری (مشهد)

خالص سازان زنجان برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود به مرحله پلی‌آف به پیروزی در این دیدار نیاز مبرمی داشت. مشهدی‌ها نیز که خیال‌شان از بابت بقا در لیگ راحت شده است، برای کسب جایگاه بهتر و جمع کردن امتیازات بیشتر به دیدار با رقیبان می‌روند. زنجانی‌ها بازی را بسیار خوب شروع کردند و این روند خوب خود را هم تا انتها حفظ کردند. البته شاگردان صالوری در مشهد هم نمایش بسیار خوبی را از خود نشان دادند و در چندین مورد شدیدا زنجانی‌ها را تحت فشار قرار دادند. این بازی نزدیک و جذاب نهایت با برتری چهار بر سه زنجانی‌ها به اتمام رسید. شاگردان اوصالی در زنجان با بیست و شش امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند. آن‌ها در هفته پایانی به دیدار با پاس ناجا خواهند رفت و باید در آن دیدار با تعداد گل‌های بالا پیروز شوند و هایپر شاهین شهر نیز متوقف شود تا آن‌ها بتوانند به مرحله پلی‌آف صعود کنند. آن‌ها کار بسیار سختی را در پیش دارند اما هیچ چیز در فوتسال قابل پیش‌بینی نیست و باید منتظر هفته آخر باشیم تا فرجام زنجانی‌ها را ببینیم. هبلکس رضوی مشهد نیز با همان هفده امتیاز در رده هفتم قرار گرفته‌است و فارغ از هر نتیجه‌ای در هفته آخر، کار خود را با کسب رده هفتمی در این گروه به اتمام خواهد رساند.

* شهرصدرا شیراز ۲ – شهرداری رشت ۲

گل‌زنان:
هادی بافنده – سالاروظیفه شناس (گل‌بخودی) (شیراز)
سینا بخشی – میرعمید مدنی (رشت)

شیرازی‌ها که هفته آخر لیگ را استراحت خواهند داشت، در آخرین بازی خود در این فصل از شهرداری رشت پذیرایی می‌کردند. شیرازی‌ها تا به این جای کار موفق نشدند هیچ پیروزی را کسب کنند و به همین انگیزه و برای کسب پیروزی در این دیدار ظاهر شدند. رشتی‌ها نیز دیگر امیدی برای صعود به پلی‌آف نداشتند و فقط برای کسب امتیازات بیشتر و قرار گرفتن در جایگاه بهتر در مسابقات حاضر می‌شوند. شیرازی‌ها در خانه عملکرد خوبی از خود نشان دادند و توانستند برابر شاگردان ارسلانی در رشت نمایش قابل قبولی از خود نشان دهند. اما در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. شیرازی‌ها با حسرت پیروزی لیگ را به اتمام رساندند. تیمی که از اول لیگ با حرف و حدیث فراوان پا به این رقابت‌ها گذاشته بود، حالا با فرجامی تلخ لیگ را به اتمام رساند و علی‌رغم برخورداری از امکانات خوب و بازیکنان توانمند، نتوانست برای شهر شیراز و اسم صدرا آبروداری کند و با لیگ یک خداحافظی کرد. حاصل تلاش شیرازی‌ها در این فصل کسب دوازده شکست و چهار تساوی بود و آن‌ها با چهار امتیاز لیگ را به اتمام رساندند. رشتی‌ها نیز با کسب این یک امتیاز بیست و دو امتیازی شدند و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کردند.
* نفت امیدیه ۶ – پاس ناجا ۴

گل‌زنان:
حسن حیاتی (۲ گل) – هاشم شیرعلی – حسن فدعمی – سعید کرمی – سامان کرمی (امیدیه)
آرش صابری – مهدی وفایی – نادر نادری – سعید دل‌انگیز (پاس)

این بازی که برگزاری‌اش حواشی زیادی را به همراه داشت در نهایت با برتری نزدیک نفتی‌ها به پایان رسید. قبل از شروع این دیدار به دلیل شرایط بد آب و هوایی پرواز تیم پاس به امیدیه لغو شده بود. بعد از کش و قوس‌‌های فراوان پنج دقیقه قبل از شروع این دیدار کاروان تیم پاس به امیدیه رسید. بازیکنان پاس بدون گرم کردن و داشتن شرایط مسابقه پا به این دیدار گذاشتند. تماشاگران بازی جذاب و زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودند و سربازان ناجا علی‌رغم خستگی بازی زیبایی را برابر صدرنشین لیگ از خود نشان دادند. شاید اگر خستگی پاسی‌ها نبود نتیجه دیگری در این دیدار رقم می‌خورد. این بازی تماشاگر پسند در نهایت با برتری شش بر چهار نفتی‌ها به پایان رسید. نفت امیدیه با کسب این پیروزی سی‌وسه امتیازی شد و صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله پلی‌آف جشن گرفت. آن‌ها در مرحله پلی‌آف به مصاف تیم دوم گروه (ب) خواهند رفت. پاس ناجا نیز بیست‌ویک امتیازی باقی ماند و به رده ششم نزول کرد. پاسی‌ها در هفته آخر باید به مصاف خالص سازان زنجان بروند.

تیم هایپرشهر شاهین شهر در این هفته استراحت داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.