کد خبر : 131303
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 - 22:35
-

پاس تهران، شگفتی‌ساز لیگ دو/ رستگاری سربازها با سرمربی جوانشان

پاس تهران، شگفتی‌ساز لیگ دو/ رستگاری سربازها با سرمربی جوانشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم پاس تهران که فصل گذشته از لیگ دسته اول به رده پایین‌تر سقوط کرده بود، امسال با استفاده از نیروهای سرباز قهرمان و با استفاده از کادر مربیگری جوان، موفق شد مجددا جواز حضور در لیگ یک کشور را کسب کند. یاران جواد رضائی سرمربی جوان تیم پاس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم پاس تهران که فصل گذشته از لیگ دسته اول به رده پایین‌تر سقوط کرده بود، امسال با استفاده از نیروهای سرباز قهرمان و با استفاده از کادر مربیگری جوان، موفق شد مجددا جواز حضور در لیگ یک کشور را کسب کند.
یاران جواد رضائی سرمربی جوان تیم پاس تهران، موفق شدند با صدرنشینی در مرحله گروهی و کسب نتایج درخشان در مرحله پلی‌آف به عنوان یکی از چهار تیم صعود کننده به لیگ دسته اول کشور لقب بگیرند.
بازیکنان پاس تهران با میانگین سنی کمتر از ۲۲ سال بعنوان جوان‌ترین تیم حاضر در مسابقات انتخاب شدند و با عملکرد درخشان خود دست به کار بزرگی زدند و اثبات کردند که سن فقط یک عدد می‌باشد.

جواد رضائی سرمربی این تیم نیز جوان‌ترین مربی حاضر در مسابقات لیگ دو کشور بود. وی که سابقه قهرمانی در لیگ یک امیدها و نایب قهرمانی در لیگ برتر جوانان و امیدهای کشور و دو سال حضور در لیگ یک بزرگسالان کشور را دارد، با کسب این افتخار برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد.
کسب عنوان بهترین خط دفاعی و کمترین گل‌خورده و شکست ناپذیری در بازی‌های خانگی نیز از آن تیم پاس تهران شد.
معرفی ۳ بازیکن به تیم ملی جوانان کشور نیز از دیگر افتخارات این مجموعه می‌باشد.
کادرفنی تیم پاس ناجا تهران در لیگ دو:
سرپرست: سرهنگ فرشید محمدی
مدیرفنی: سعید دل‌انگیز
سرمربی: جواد رضائی
مربی: آرمین دانشجو- سعید پروا
مربی گلر: پویا کریم‌نظر
روابط عمومی : سعید پروا
بازیکنان:
داریوش کاکاوندی (کاپیتان)، فیروز فخری، سینا صابر، علیرضا حسن‌زاده، حسین حضرتی، سروش حیدری، محمد فصیحی، سیدهاشم سجادیان، محمدحسین بابایی، شاهین اسدپور، شاهین عالی‌پور، علیرضا ناطوری، صائب قلی‌نژاد، اشکان جعفری، سجاد حاتمی، تورج آقایاری، سجاد امانی، حمیدرضا کریمی، رضا طباطبایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.