کد خبر : 133070
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 13:39
-

تقویت همکاری های ایران و اسپانیا در حوزه فوتسال

تقویت همکاری های ایران و اسپانیا در حوزه فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و پدرو گالان مدرس اسپانیایی داوری فوتسال در نشستی مشترک راهکارهای تقویت مناسبات دوجانبه و همکاری ها را مورد ارزیابی قرار دادند. داوود پرهیزکار در این نشست با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات جانبه خواستار تقویت همکاری ها در زمینه برگزاری کلاس ها و دوره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و پدرو گالان مدرس اسپانیایی داوری فوتسال در نشستی مشترک راهکارهای تقویت مناسبات دوجانبه و همکاری ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

داوود پرهیزکار در این نشست با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات جانبه خواستار تقویت همکاری ها در زمینه برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی همچنین حوزه استعدادیابی و برگزاری اردوهای مشترک و مسابقات تدارکاتی شد.
در این جلسه همچنین توافقاتی پیرامون انجام مسابقات دوستانه بین تیم های ملی فوتسال بانوان و آقایان ایران و اسپانیا صورت گرفت.
همچنین پدرو گالان در نشست با سرپرست کمیته فوتسال ایران با اشاره به ویژگی های قابل توجه فوتسال ایران همچنین استعداد بازیکنان ایرانی تقویت همکاری های مشترک بین دو کشور را بسیار سودمند و مفید ارزیابی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.