کد خبر : 136169
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 19:15
-

سرمربی تایلند: هیچکدام از دو تیم خوب کار نکردند/ سرمربی قرقیزستان:در نیمه دوم بازی از دستمان خارج شد

سرمربی تایلند: هیچکدام از دو تیم خوب کار نکردند/ سرمربی قرقیزستان:در نیمه دوم بازی از دستمان خارج شد
تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند توانست به تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال قرقیزستان غلبه کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند توانست به تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال قرقیزستان غلبه کند. این دیدار از چارچوب مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شش هزار نفری پورشریفی تبریز آغاز شد که تیم ملی تایلند توانست با نتیجه چهار بر دو تیم ملی قرقیزستان را شکست دهد.    ژولدوشوف ماماتزیا و ایساکوف دَمیر برای قرقیزستان و پرامانونگ، تاواتچی، ریرات و آرانسان یالاک برای تایلند در این دیدار گلزنی کردند.
تایلند و قرقیزستان در گروه دوم مسابقات حضور دارند.

ژوزه مندز در نشست خبری بعد بازی با قرقیزستان اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و از این موضوع اطلاع داشتیم، به خاطر اینکه بازی اول بود هیچ یک از دو تیم خوب کار نکردند.
وی ادامه داد: ما دیروز رسیدیم و خسته بودیم، ولی می‌دانیم بازی به بازی بهتر می‌شویم.
مندز خاطرنشان کرد: باید بهتر بازی کنیم، در مسابقات انتخابی این رقابت‌ها بازی اول مقابل مالزی ضعیف کار کردیم، ولی رفته رفته بهتر شدیم، امروز خیلی خوب دفاع نکردیم و تیم فعالی نبودیم که دلیل آن نیز جوان بودن بازیکنان  و بازی خارج از تایلند است. 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تیم شما نسبت به تیم دو سال قبل پیشرفت داشته است؟، گفت: معتقدم دو سال قبل بهترین تیم مسابقات بودیم، امسال تیم بسیار خوبی داریم، هیچ یک از بازیکنانمان ستاره نیستند و در عوض بازیکنانی داریم که همکاری تیمی خوبی دارند. به‌خاطر شرایط سنی از تیم‌های دیگر آشنایی نداریم ولی به نظرم ایران، ژاپن، عراق، لبنان و اندونزی تیم‌های خوبی هستند که بعد بازی بعدی مقابل لبنان می‌گویم که می‌توانیم قهرمان شویم یا نه.
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال قرقیزستان گفت: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و در کارهای تاکتیکی موفق بودیم، ولی در نیمه دوم بازی از دستمان خارج شد، اما تلاش می‌کنیم بازی‌های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.
نورجان ادامه داد: ما استراتژی‌های تایلند را می‌دانستیم و خوب آنالیزشان کرده بودیم و از نظر فیزیکی خوب کار کردیم، اما اشتباهات باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال قرقیزستان در خصوص بازی بعدی تیمش، گفت: در هر تورنمنت بازی اول سخت بوده و جوان بودن بازیکنان کار را سخت‌تر می‌کند، اما ما تلاش می‌کنیم برای بازی بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.