کد خبر : 138793
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 8:45
-

مراقی : بازیکنان در خواب برد گیتی پسند بودند

مراقی : بازیکنان در خواب برد گیتی پسند بودند
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بازیکنان ما هنوز در خواب برد گیتی‌پسند بودند و همین امر موجب شد که نتوانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم در حالی که حریف از تمام فرصت‌های خود نهایت استفاده را برد.

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بازیکنان ما هنوز در خواب برد گیتی‌پسند بودند و همین امر موجب شد که نتوانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم در حالی که حریف از تمام فرصت‌های خود نهایت استفاده را برد.

یعقوب مراقی سه شنبه شب پس از شکست تیمش مقابل اهورا بهبهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم اهورا امروز به خوبی در میدان ظاهر شد و ما بازی بسیار ضعیفی انجام دادیم، متأسفانه روز بازیکنان ما نبود و هر چه زدیم به در بسته خورد.

وی افزود: بچه‌های ما خیلی بد بازی کردند و مقصر این باخت من بودم چرا که آنالیز خوبی از تیم حریف نداشتم و آن چیزی که لازم بود به بازیکنانم گوشزد نکردم. ما پیش بینی می‌کردیم که بازی بسیار سختی داشته باشیم اما فکر نمی‌کردیم که با این نتیجه شکست بخوریم، حتی تیم اهورا تصور نمی‌کرد که با این نتیجه برنده باشد.

مراقی افزود: هواداران تیم اهورا با تشویق‌های پرشور خود تأثیر مستقیمی در نتایج این تیم دارند و کار را بر حریفان دشوار می‌کنند. هواداران اهورا ۴۰ دقیقه تیم خود را تشویق می‌کنند که تأثیر بسیار زیادی روی حملات و انگیزه بازیکنان این تیم دارد.

وی گفت: در طول هفته سعی می‌کنیم روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کنیم. هفته آینده بازی حساسی با تیم ستارگان ورامین داریم که بازیکنان با تجربه‌ای دارد. فکر می‌کنم بعد از هفته ششم شکل واقعی تیم‌ها مشخص شود و شاهد بازی‌های جذاب‌تری خواهیم بود.

دیدار بین تیم‌های اهورا و ملی حفاری با نتیجه هفت بر یک به سود اهورا به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.