کد خبر : 142614
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 11:10
دسته‌بندی نشده
-

صانعی: فوتسالیست هاى نونهال آینده درخشانى دارند /امیدوارم همه تیم هاى لیگ برتر موظف به داشتن تیم های پایه شوند

صانعی: فوتسالیست هاى نونهال آینده درخشانى دارند /امیدوارم  همه تیم هاى لیگ برتر موظف به داشتن تیم های پایه شوند
مسئول استعدادیابی فوتسال كشور گفت: قم يكى از شهر هاى با استعداد در زمينه پرورش بازيكنان فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئول استعدادیابی فوتسال کشور گفت: قم یکى از شهر هاى با استعداد در زمینه پرورش بازیکنان فوتسال است.
على صانعى اظهار کرد: فوتسالیست هاى نونهال کشور آینده درخشانى دارند و ما مى‌توانیم امیداور باشیم تا در سال ٢٠٢٣ بازیکنان زیر ٢٣ سال بسیار آماده و فنى را در اختیار خواهیم داشت و همچنین این بازیکنان در بلند مدت نیزپشتوانه بسیار خوبى براى تیم ملى بزرگسالان کشور خواهند بود.
وى ادامه داد: مسابقات استعدادیابى نونهالان در دو دوره برگزار شد و برنامه هایى براى منتخبین این مسابقات داریم که از جمله آن ها مى توان به برگزارى اردو هاى تدارکاتى و بررسى ماهانه وضعیت فنى و جسمانى بازیکنان منتخب اشاره کرد.
صانعى با اشاره به شهرهاى بازیکن ساز کشور گفت: استان قم جزو یکى از شهر هاى با استعداد در زمینه پرورش بازیکنان نخبه در فوتسال است اما استان هاى دیگرى همچون استان خراسان رضوى، استان مرکزى، استان خوزستان و استان مازندران نیز در فوتسال پایه بسیار خوب کار مى کنند.
وى افزود: استان قم در همه رده‌هاى سنى داراى تیم فوتسال در لیگ برتر کشور است که همه آن ها نیز موفق به حضور در مرحله نهایى مسابقات لیگ برتر شده اند، امیدوارم روزى همه تیم هاى لیگ برترى موظف به داشتن تیم در رده هاى پایه شوند تا پیشرفت فوتسال ایران بسیار چشمگیر شود و آن روز روزى است که مى توان قهرمانى جهان را کسب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.