کد خبر : 145545
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 8:22
-

نادری : در هیات فوتبال نه قراردادی امضاکردم و نه دفتری/احسانی و خبیری می‌گویند، تاج هم مطیع خواسته های ما است!

نادری : در هیات فوتبال نه قراردادی امضاکردم و نه دفتری/احسانی و خبیری می‌گویند، تاج هم مطیع خواسته های ما است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرید نادری در مورد قراردادش با تیم فوتسال لیگ برتری شاهین کرمانشاه گفت: جزئیات قراردادم با باشگاه شاهین کرمانشاه به این صورت بوده است که‌ من در ابتدا با سید احسان احسانی مدیر عامل و سرپرست تیم با مبلغ بیست میلیون تومان برای یک فصل به توافق رسیدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرید نادری در مورد قراردادش با تیم فوتسال لیگ برتری شاهین کرمانشاه گفت: جزئیات قراردادم با باشگاه شاهین کرمانشاه به این صورت بوده است که‌ من در ابتدا با سید احسان احسانی مدیر عامل و سرپرست تیم با مبلغ بیست میلیون تومان برای یک فصل به توافق رسیدیم و به ازای هر پیروزی هم یک میلیون تومان و هر تساوی پانصد هزار تومان پاداش دریافت کنم. بعد از توافقات اولیه  قرار شد به اتفاق به هیئت فوتبال برویم و قبل از رفتن به هیات فوتبال من یک قرارداد چهاربرگی سفید امضا کردم، اما هیچ مبلغی در قرارداد قید نگردید و من به مدیریت یک باشگاه لیگ برتری اعتماد کردم و فکر می‌کردم وی مثل باقری مدیرعامل باشگاه سن ایچ خوش قول هستند و به من گفتند دیگر نگران نباش برو در تیم کار را شروع کن و یک روز به اتفاق به دفتر هیات فوتبال  استان می‌رویم تا قرارداد را نهایی ثبت کنیم متاسفانه تا مدتی از وی خبری نشد و من مدعی ثبت قرارداد در هیت فوتبال شدم که وی در جواب گفت  خودم به هیئت رفتم و قرارداد و مبلغ را ثبت کردم و در آخر گفتند که  مشکلی نیست. 

بازیکن شاهین کرمانشاه گفت: بعد از این موضوع احسانی نیمی از مبلغ توافق شده را به من پرداخت کردند؛ اما بعد از پایان نیم فصل وقتی نیمی از طلب دیگرم را خواستم گفتند پولی در کار نیست و  شروع به تهدید کردند که اگر با همین وضعیت کنار نیایی خودت ضرر می‌کنی و تیم ملی را از دست می‌دهی و من با سید محمد ناظم الشریعه  سرمربی تیم ملی صحبت می‌کنم  که تو را به تیم ملی دعوت نکند که من در جواب به وی گفتم من فقط به دنبال حقم هستم و بعد از این اتفاق من به فدراسیون و سازمان لیگ مراجعه کردم  و وقتی در سازمان لیگ قراردادم را دیدم تعجب کردم مبلغ قراردادم به جای ۲۰ میلیون تومان ۱۲۰ هزار تومان نوشته شده بود و تازه متوجه شدم که چگونه از صداقتم سوء استفاده شده است. وقتی متوجه قراردادم شدم به دنبال رضایت نامه رفتم که احسانی مدعی شد من رضایت به شما نمی‌دهم و هرکاری دوست داری انجام بده. 

نادری گفت: بعد از این اتفاقات به فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت رفتم که گویا کمیته تعیین وضعیت به هیئت فوتبال کرمانشاه نامه ای ارسال کرده که باید مبلغی را جهت ثبت شکایت واریز کنم تا به پرونده رسیدگی شود اما هیئت فوتبال کرمانشاه  به من اطلاع ندادند که باید مبلغ را واریز کنم تا به پرونده ام رسیدگی شود. بعد از دوهفته با کمیته ی تعیین وضعیت تماس گرفتم و پیگیر کارم شدم و به من گفتند ما به هیئت فوتبال نامه زده‌ایم که باید مبلغی را واریز کنید تا تاریخ جلسه برای شما تعیین شود چرا مراجعه نکردید من در جواب گفتم که هیات فوتبال به من اطلاع ندادند در حال حاضر سر من بی کلاه مانده است. 

نادری تاکید کرد: در تمام تیم‌ها وقتی بازیکنی دلش با تیم نیست رضایت می‌گیرد اما جالب است که ایشان نه پول من را می‌دهد که ادامه همکاری کنم نه رضایت میدهد که به جای دیگری بروم. جای تعجب است چرا برای مدیرعامل یک باشگاه آینده ی ورزشی یک بازیکن مهم نیست! چرا کمیته تعیین وضعیت و کمیته اخلاق ورود نمی‌کنند؟  من بازهم تکرار می‌کنم من در هیات فوتبال نه قراردادی امضاکردم و نه دفتری. 

نادری در پاسخ به این سوال که مگر در هنگام تنظیم شکایت در کمیته تعیین وضعیت از شما شماره تماس نگرفتند گفت: بله از من شماره تماس گرفتند اما نمی‌دانم چرا با من تماس نگرفتند اما به قول احسانی و محسن خبیری مربی تیم که می‌گویند مربی تیم ملی که سهل است، تاج ریاست فدراسیون فوتبال هم مطیع خواسته های ما است! با توجه به این صحبت‌ها و اتفاقات پیش آمده برای من فکر می کنم  که فدراسیون هم به نفع آنها کار میکند و هر چه احسانی و خبیری می‌گویند همان درست و انجام می شود. 

وی در پایان گفت: بعد از این اتفاقات که به سازمان لیگ برای فسخ قرارداد رفتم، جابری دبیر سازمان لیگ به من گفت اصلاً فسخ قرارداد نداریم! و بعد از اینکه بندهای قرارداد را گفتم وی گفت شما به کمیته تعیین وضعیت بروید اگر آنها گفتند که شما می‌توانید یک طرفه قرارداد را فسخ کنید ما هم دستورات آنها را  انجام می‌دهیم و اعلام کردند من فقط مسئول هماهنگی مسابقات هستم. سوال من این است چرا فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ به درخواست من توجه نمی‌کنند. من که با صراحت می گویم اصلا در هیت فوتبال استان کرمانشاه حضور نیافتم که بخواهم قراردادی را امضا کنم چرا به پرونده‌ام رسیدگی نمی‌کنند؟ حقم را که ندادند هیچ در حال حاضر هم خانه نشین شدم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.