کد خبر : 146867
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 13:14
-

شمس : به درخواست ناظم الشریعه تیم ملی را همراهی می کنم / قبل از سفر پاداش ها پرداخت می شود!

شمس : به درخواست ناظم الشریعه تیم ملی را  همراهی می کنم / قبل از سفر  پاداش ها پرداخت می شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید همراه با تیم ملی در تورنمنت مشهد حاضر می‌شود. حسین شمس درباره حضورش در کمیته فنی فوتسال با بیان مطلب فوق گفت: آقای تاج با بنده صحبت کرد و گفت که این پست را برایم در نظر دارد. امروز اولین جلسه کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید همراه با تیم ملی در تورنمنت مشهد حاضر می‌شود.

حسین شمس درباره حضورش در کمیته فنی فوتسال با بیان مطلب فوق گفت: آقای تاج با بنده صحبت کرد و گفت که این پست را برایم در نظر دارد. امروز اولین جلسه کمیته فنی با حضور من برگزار می شود. قرار شد به تیم های ملی هم کمک کنم. بنابراین در تورنمنت مشهد هم در کنار تیم ملی هستم و کمک می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به عنوان مدیر فنی تیم ملی انتخاب شده است؟ تصریح کرد: خیر، بحث پست نیست. آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی از من خواست و بنده هم تیم ملی را در مشهد همراهی می کنم.

عضو کمیته فنی فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا پیگیر پاداش های معوقه ملی پوشان دختر و پسر فوتسال ایران هست؟ یادآور شد: بله حتما پیگیری می کنم. البته قبل از این آقایان شکوری و پرهیزکار (سرپرست دبیری فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال) صحبت های لازم را انجام داده اند. آقای شکوری در اردوی ارومیه به ملی پوشان گفت که پاداششان پرداخت می شود. همه چیز مهیا است و قبل از سفر تیم ملی به جام ملت های آسیا (اسفندماه) پاداش ها پرداخت می شود!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.