کد خبر : 152894
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 10:47
-

بی غم: حسن‌زاده با لطف داور محروم شد/ قهرمان نشوم دلیلی برای ماندنم نیست

بی غم: حسن‌زاده با لطف داور محروم شد/ قهرمان نشوم دلیلی برای ماندنم نیست

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: مسئولان باشگاه برای فصل آینده با بنده صحبت‌هایی داشته‌اند ولی شخصا تمایلی به مذاکره در این زمان ندارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم با اشاره به پیروزی تیم فوتسال گیتی پسند در بازی سوم مقابل سن ایچ و صعود تیمش به فینال لیگ برتر فوتسال گفت: تاکتیک سن ایچ این بود که دفاع کند و ضدحمله بزند. ما در بازی مرحله گروهی در ساوه توانسته بودیم این تاکتیک را خنثی کنیم. در بازی سوم پلی آف هم همین کار را کردیم و با مالکیت توپ، بازی را در دست گرفتیم. در این مسابقه برای ایجاد موقعیت عجله نکردیم و روی دو اتفاق گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره باخت این تیم در بازی دوم پلی آف تصریح کرد: وقتی دو بر صفر پیش افتادیم بازیکنانمان فکر کردند کار تمام شده است. ضمن اینکه به چند بازیکن اصلی استراحت داده بودیم. روی ضد حمله گل خوردیم ولی در بازی سوم، با تجربه بازیکنان بزرگ موفق شدیم.

بی غم با اشاره به تعطیلی لیگ برتر فوتسال و تعویق دیدار فینال با مس سونگون، یادآور شد: متاسفانه چیزی مشخص نیست. این برای چهارمین بار است که امسال لیگ فوتسال تعطیل می شود و ما بلاتکلیف هستیم.

وی در خصوص محرومیت علی اصغر حسن زاده بازیکن تیمش از بازی رفت فینال به خاطر دریافت کارت زرد، تاکید کرد: بله؛ داور بازی لطف کرد و به حسن زاده کارت زرد داد تا این بازیکن را از دست بدهیم. حسن زاده در صحنه ای کارت گرفت که هیچ عنوان مستحقش نبود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که آیا این باشگاه برای فصل آینده هم با وی مذاکره کرده است؟ گفت: در گیتی پسند اگر قهرمان نشوید، مبنا و دلیلی برای نگه داشتن یا ماندن یک مربی وجود ندارد. مسئولان باشگاه یکی، دو بار با من صحبت هایی داشته اند ولی بنده پله پله جلو می روم. به آنها گفته ام که فعلا تمایلی به صحبت درباره فصل بعد ندارم و هدف اولم قهرمانی گیتی پسند است.

بی غم در پایان در خصوص زمان شروع تمرین گیتی پسند باتوجه به نامشخص بودن زمان برگزاری فینال اظهار کرد: مشخص نیست فینال چه زمانی برگزار می شود ولی مسلما تمریناتمان را بعد از سال جدید آغاز می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.