کد خبر : 154529
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1399 - 12:24
-

بارانی: برگزاری لیگ برتر فوتسال در اهواز خطرناک است/ باید همه جوانب سنجیده شود

بارانی: برگزاری لیگ برتر فوتسال در اهواز خطرناک است/ باید همه جوانب سنجیده شود

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در واکنش به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات گفت: خوزستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و انجام مسابقات در آن خطرناک است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی با ابراز نگرانی از ادامه لیگ برتر فوتسال بانوان در شرایطی که خوزستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد گفت: خوزستان به ویژه اهواز از مناطقی هستند که هنوز وضعیت قرمز دارند و از دو هفته گذشته شهر و اماکن ورزشی تعطیل هستند و ما جایی برای تمرین نداریم. سلامت بازیکنان ما در این شرایط خیلی مهم است، اما فدراسیون تصمیم  بر برگزاری لیگ گرفته است و ما باید دستورات را اجرا کنیم، چون چاره‌ای جز انجام آن نداریم.

وی به مشکل هزینه‌هایی که باشگاهش برای ارزیابی سلامت بازیکنان باید متحمل شود اشاره کرد و افزود: مشکل ما این است که وقتی اعلام کرده‌اند باید تمرینات‌مان را آغاز کنیم نمی‌دانیم چه کسی قرار است از بازیکنان تست بگیرد! هزینه‌های زیاد تست چگونه باید پرداخت شود؟ تب‌سنجی که قرار است دمای بازیکنان با آن گرفته شود حدود سه چهار میلیون تومان است که البته ای کاش باشد. هیچ تب‌سنجی در بازار وجود ندارد. شرایط خیلی سختی وجود دارد و درست است که این شرایط برای همه یکسان است، اما خطرناک است. ما سه بازیکن خارج از استان داریم و بقیه بومی هستند، اما باید در خوابگاه ساکن شوند که همین هم خطرناک است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری به مذاکره مدیرعامل باشگاه با نصیری، مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتسال درباره شرایط قرمز استان خوزستان اشاره کرد و راجع به تمرینات شاگردانش اظهار داشت: ما تمرینات هوازی و بدنسازی بازیکنان را در منزل تحت‌نظر داریم، اما بازی فوتسال نیاز به تمرینات تاکتیکی، تکنیکی و البته هماهنگی دارد. احتمالاً با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای برگزار کرده و شرایط را می‌سنجیم و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم تا تمرینات را آغاز کنیم. امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و پشیمان نشویم. امیدوارم همه از این مسابقات به سلامت بیرون بیایند.

وی با بیان این مطلب که گرفتن تست کرونا از بازیکنان هزینه‌های زیادی را بر دوش باشگاه می‌گذارد، خاطرنشان کرد: تمام تمرکزمان را برای رقابت با تیم سایپا می‌گذاریم، اما این امکان وجود دارد که از همه بازیکنان تست کرونا گرفته شود؟ هزینه‌های گرفتن تست کرونا خیلی بالا و برای باشگاه‌ها زیاد است. بنابراین باید همه جوانب را بسنجیم که در پایان این مسابقات کسی آسیبی نبیند و همه به سلامت از مسابقات خارج شوند. درست است که مشخص شدن تکلیف و قهرمان لیگ برتر مهم است، اما باید این نکته هم در نظر گرفته شود که نباید برای کسی مشکلی به وجود نیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.